Strony

wtorek, 19 sierpnia 2014

Iwostin Capillin - Wzmacniający krem na naczynka SPF 20

Hej:)

Dzisiaj chciałabym napisać Wam kilka słów o fajnym kremie na co dzień pod makijaż. Cery naczynkowej nie mam ale mam wrażliwą i skłonna do zaczerwienień i właśnie kremy tego typu sprawdzają się u mnie najlepiej. Kosmetyki Iwostin nie są mi obce ale seria Capillin do cery z naczynkami to u  mnie nowość. Do pielęgnacji mojej skóry używam raczej aptecznych kosmetyków i do tego naszych rodzimych marek. 
Posiadam wersję bogatą jak napisał producent na opakowaniu. Dla mnie jednak nie jest to gęsta konsystencja, raczej taka standardowa. Bogaty to jest krem Bambino;)
Krem ma zielony kolor, który ma niwelować zaczerwienienie skóry i to robi! Skóra jest ujednolicona i ukojona jednocześnie. Policzki mniej się różowią przez co róż w ciągu dnia nie wygląda tak intensywnie. Mam z tym spory problem, że rano wychodzę z lekko zaznaczonymi policzkami, a w ciągu dnia gdy skóra się trochę "rozgrzeje" to mam lica jak maliny. Ten krem zmniejsza efekt zaczerwienia skóry.

Krem bardzo dobrze współgra z tradycyjnym płynnym podkładem jaki i mineralnym. Nie waży się w ciągu dnia i nie roluje. Nie spowodował u mnie podrażnienia skóry czy też pojawienia się wyprysków na twarzy. Ma delikatny, przyjemny zapach, który szybko się ulatnia.
Dodatkowy plus za filtr słoneczny. Na co dzień SPF 20 w zupełności mi wystarczy.

Podsumowując bardzo dobry kosmetyk. Delikatny ale i skuteczny. Najbardziej podoba mi się to, że redukuje zaczerwienienie skóry oraz ochrona przed słońcem. Na pewno do niego wrócę ale na rynku jest jeszcze tyle kremów, których nie przetestowałam. Pokusa jest silniejsza. Koszt takiego kremu to ok. 30 zł w zależności od apteki czy też promocji. Pojemność to 40 ml. Krem dzięki swojej konsystencji jest bardzo wydajny. 


11 komentarzy:

  1. zaciekawiłaś mnie tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie spróbuję, bo mam identyczny problem :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wzmacniające kremiki do naczynek używam jesienią i zimą ! :) Więc chętnie się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie, mam cerę naczynkową więc może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielony ? Fajna sprawa, taki krem z korektorem.

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś miałam ten krem, jest idealny dla mnie na jesienną porę bo faktycznie cera mniej się czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa czy pomógł by mi z zaczerwienieniem wokół nosa , chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena nie wygląda na wygórowaną, a widzę, że działa całkiem dobrze. Sprawdzi się pod make up :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy ten krem, na szczęście nie jestem naczynkowcem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na Iwostin na razie patrzeć nie mogę.. niestety mi taką masakrę zrobił na twarzy, że boję isę ludziom pokazywać..

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam mieszane uczucia co do niego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)