Strony

wtorek, 27 grudnia 2011

Zakupy przed i poświąteczne:)

Hej:)
Tak tak mnie też dopadło szaleństwo zakupów. Oczywiście mój rozsądek mówi stop Myś w odpowiednim momencie, ale i tak pokusiłam się o parę drobiazgów;)

Oto moje skromne zakupy;)


Kocham żele pod prysznic Nivea, a szczególnie cashmere moments. Były po 6,99zł więc skusiłam się na dwa.
Peeling Joanna- ok. 4zł



Mazideł do ciała nigdy za wiele, nie wiedziałam, które wybrać więc wzięłam oba;) Cena: 13zł

Małe zamówienie z Avon


Professional kohl, kolor dark brown, 9,90zł
Krem do rąk, 4,90zł

Dzisiejsza ewidentna zachcianka czyli szminka Rimmel z serii Kate numer 07. Cena: 12,99zł

A Wy dacie się ponieść szałowi zakupów?  Jak dzisiaj zobaczyłam kolejki w sklepach odzieżowych to się za głowę złapałam, a ludzie mówią, że pieniędzy nie mają...

Pozdrawiam:)

1 komentarz:

  1. każdy dostał pieniążka pod choinkę to teraz czai na wyprzedaże ;d a wczoraj byłam na zakupach, ale kupiłam tylko szampony i odżywkę z Dove i kremik pod oczy z Ziaji, o którym (już w domu) naczytałam się złych opinii :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)