Strony

poniedziałek, 14 maja 2012

Co za menda!!

Hej:)
Dziś jak w tytule o żelu pod oczy zwanym mendą...

Mowa o: ZIAJA MED, KURACJA ŁAGODZĄCA,
żel pod oczy redukujący nadwrażlwiość oczu


Nie będę się rozpisywać, bo tu nie ma nawet o czym mówić...

Kilka "zapewnień" producenta:


Moja opinia będzie króciuteńka... Nigdy żaden krem pod oczy nie szczypał mnie w oczy jak to coś. Nie chodzi tu o to, że nie uważałam i wsadziłam sobie specjalnie ten żel w oko, oj nie nie.
Posmaruję okolice wokół oka i zaraz mnie wszystko piecze i szczypie, muszę przykładać chusteczkę do oka i cierpliwie czekać, aż niemiłe uczucie minie. Masakra totalna. Nie zgadzam się z żadnym słowem, które jest napisane na opakowaniu, nie mam pojęcia co zrobię z tym kosmetykiem. Zmuszam się do stosowania ale jest ciężko. Już dawno nie zawiodłam się tak na produkcie z Ziaji...
Chyba jedyny plus to cena i nie będzie mi go szkoda jeśli go odstawie...

Cena: ok. 7zł
Pojemność: 15 ml

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. no majątku nie wydałam, więc nie jest źle;)

      Usuń
  2. trudno mi się nie dziwić bo używam kremu z ziaja med i bardzo sobie go chwalę. Dobrze wiedzieć o co nie poszerzać swojej ziajkowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)