Strony

czwartek, 7 czerwca 2012

Pharmaceris Puri-Sensipil

Hejka:)

Dziś mam chwilkę czasu więc postanowiłam wrzucić Wam nową notkę. 
Pogoda dziś dużo lepsza więc dzień spędzę pewnie na powietrzu:)

Zamieszczam notkę o nowym peelingu, który stosuję już od dłuższego czasu.

Pharmaceris Puri-Sensipil
delikatny peeling enzymatyczny do twarzy


Produkt zamknięty jest w klasycznej tubce z nakrętką.
Produkt ma dość kremową konsystencję.


Kosmetyk jest bardzo delikatny co mnie ogromnie cieszy, nie mogę stosować peelingów mechanicznych ale też te enzymatyczne czasem są dla mnie za mocne.
Peeling doskonale oczyszcza moją skórę.Jednak zaznaczam iż moja skóra nie posiada żadnych niedoskonałości, ani też zbytnio rozszerzonych porów.Zależy mi wyłącznie by moja cera była gładka, 
odświeżona oraz by miała zdrowszy koloryt po użyciu takiego kosmetyku. 
No i przede wszystkim żeby mnie nie podrażnił.

Obietnice producenta:


Produkt zdecydowanie przypadł mi do gustu, bardzo miło się go stosuje i myślę,
że na jednym opakowaniu nasza przygoda się nie skończy:)
Polecam wszystkim dziewczyną które oczekują delikatnego, acz dokładnego oczyszczenia skóry.

Pojemność: 50ml
Cena: widnieje na zdjęciu;)

Pozdrawiam, Myś

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz:)