Strony

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Migdałowe szaleństwo:)


Hej:)

Dziś o żelu pod prysznic, który obłędnie pachnie migdałami:)
Przetestowałam wiele produktów Yves Rocher, jedne są lepsze inne gorsze.
Jednak co jak co ale ich żele pachną obłędnie i zawsze będę je zachwalać:)

YVES ROCHER
JARDINS DU MONDE
MIGDAŁ Z KALIFORNI


Żel zamknięty jest w plastikowym dość poręcznym opakowaniu.
Przejdźmy jednak do zapachu.
Dla mnie ten żel pachnie obłędnie, na prawdę wychodząc spod prysznica mam wrażenie,
że jestem migdałem:D
Właściwie to większość żeli z YR  ma wspaniały i niepowtarzalny zapach.
Ponadto zapach długo utrzymuje się na skórze.


Żel jest wydajny, wystarczy odrobina by wytworzył pachnącą pianę.
Najważniejsze! Nie wysusza mojej skóry.

Pojemność: 200 ml
Cena: 9,90 zł

Pozdrawiam, Myś:)


15 komentarzy:

  1. Nie miałam styczności z ich żelami ale przy najbliższej okazji powącham i może się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio trzymałam 3 żele w ręce gotowa iść już do kasy bo była promocja 3 w cenie 2, ale odłożyłam na korzyść tuszu do rzęs, bo produktów do mycia mam jeszcze w domu sporo... ale kiedyś z chęcią sięgnę po YR

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, ze jest wydajny i nie wysusza. Cos ciekawego :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że nie wysusza ;]
    A zapach podejrzewam, że jest cuuudowny...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, też go teraz używam i również polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Migdałek oj to musi pachnieć bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Migdały - już kocham ten żel. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za YR. Jednak bardzo lubię migdały, może kiedyś tam wstąpię i niuchnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio zamówiłam żel z tej firmy o zapachy pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach migdałów, wygląda dobrze ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio byłam w YR i nawet go nie powąchałam:[ jakoś mnie to opakowanie nie zachęciło ale następnym razem nadrobię:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam żadnego produktu z YR mimo, że est sklep na mieście :D ale mam ochotę na płukankę do włosów - ocet z malin :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te żele mają ogromne rzesze wiernych zwolenników. Nie ma co się dziwić - zapach mają niepowtarzalny w żadnej innej marce :) Uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)