Strony

wtorek, 8 października 2013

L'Biotica Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka - argan, makadamia, kokos.

Hej:)

Dziś kilka słów na temat maski do włosów Biovax, którą mam właśnie na włosach:) Nie jest to moje pierwsze spotkanie z produktami tej firmy. Tym razem postawiłam na nowość. Zapuszczam włosy i potrzebuję teraz intensywnej pielęgnacji włosów.


Kilka słów ze strony producenta http://www.biovax.pl:

Receptura maseczki Biovax® zawiera w swoim składzie 3 Naturalne Oleje obfitujące w cenne substancje odżywcze gruntownie rewitalizujące zarówno włosy, jak i skórę głowy bez efektu obciążenia:
Olej Arganowy (Maroko), dzięki wyjątkowo wysokiej zawartości witaminy E (min. 550mg/l), chroni włosy przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników oraz promieniowaniem UV. Hamuje procesy starzenia. Dodaje włosom blasku, sprężystości, pięknie je wygładza. Olej arganowy w maseczce Biovax® jest produktem w 100% organicznym, tłoczonym na zimno, niemodyfikowanym chemiczne. Posiada certyfikat Ecocert.
Olej Makadamia (Hawaje) stanowi bogate źródło rzadko występującego w przyrodzie kwasu palmitooleinowego C16:1, harmonijnie funkcjonującego z naturalnymi lipidami skóry. Doskonale odżywia skórę głowy, warunkując prawidłowy wzrost zdrowych włosów.
Olej Kokosowy (Indie) wnika do głębokich warstw włókna włosa, gdzie aktywnie hamuje utratę jego składników budulcowych. Wzmacnia strukturę włosów, zapobiegając ich łamliwości. Zapewnia silny i długotrwały efekt nawilżenia.

Maska zamknięta jest w standardowym kartonowym opakowaniu, do którego dołączony jest termoczepek oraz próbka produktu z tej samej serii BIOVAX Eliksir Argan Makadamia Kokos 'Wygładzająco-Nawilżający'.


Na opakowaniu mamy mnóstwo informacji na temat produktu. Co jest niewątpliwym plusem, ponieważ jesteśmy dostatecznie poinformowani.

Konsystencja kosmetyku jest bardzo gęsta - maski, które używałam dotychczas z tej firmy były rzadsze. Po nałożeniu na włosy rozprowadza się równomiernie oraz nie spływa z nich. 
Działanie maski jest bardzo przyzwoite. Włosy są gładkie, miękkie i wyraźnie odżywione. Niewątpliwym plusem tych masek jest fakt, iż nie obciążają włosów. Włosy są świeże i wspaniale pachną. Jest to dla mnie zapach bardzo przyjemnym, powiedziałabym, że orientalny. Jestem niesamowicie zadowolona z tej maski i sięgam po nią z wielką przyjemnością. Moje dość niesforne włosy są lśniące i miłe w dotyku, i do tego pięknie pachną przez długi czas. Dodam, że maski używam raz w tygodniu, nakładam ją na ok. 20 minut, czasem dłużej, czasem krócej, w zależności od tego ile mam wolnego czasu.


Sposób użycia: Na umyte, osuszone ręcznikiem włosy rozprowadź odpowiednią ilość maseczki. Starannie wmasuj we włosy i skórę głowy. Aby uzyskać efekt intensywnej regeneracji i silnego odżywienia nałóż Termocap i pozostaw maseczkę na 15 minut lub dłużej. Zalecamy owinąć włosy ręcznikiem w celu utrzymania stałej temperatury podczas zabiegu. Następnie dokładnie spłucz włosy strumieniem chłodnej wody. Kurację należy powtarzać co 3-5 dni.

Składniki: Aqua, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Betaine, Acetylated Lanolin, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Triethanolamine, Hexyl Salicylate.

Pozdrawiam, Myś:)


10 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie ją wypróbować! Ostatnio jestem maskowym maniakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, z olejkiem arganowym, takiej z Biowaxa jeszcze nie używałam :) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tą maskę mam po niej miękkie i gładkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Włosy są lśniące i miłe w dotyku, i do tego pęknie pachą przez długi czas." To zdanie mnie przekonało. ;d
    Muszę się zabrać za moje włosy bo już są bardzo długie. Najpierw przyciąć, a potem pielęgnować pełną parą i zapuszczać dalej.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo mam próbkę i nie zawaham się jej użyć po tej recenzji! Już jestem ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się nad nią zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze nigdy nie miałam maski z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)