Strony

środa, 30 kwietnia 2014

Green Pharmacy - masło do ciała drzewo herbaciane i zielona glinka

Cześć:)

Rzadko tu bywam, wiem. Przepraszam. Nie sądziłam, że gdy znajdę pracę ciężko będzie ją połączyć z innymi obowiązkami. Dziś już jestem po pracy, bardzo się cieszę bo w końcu się wyśpię. Jutro mam zamiar zrobić sobie małe spa. W planach mam zabiegi na włosy oraz twarz, a na koniec nasmaruję się pachnącym masłem do ciała, o którym napiszę Wam dzisiaj kilka słów.

Mowa o : Green Pharmacy - masło do ciała drzewo herbaciane i zielona glinka
Masło udało mi się kupić za śmieszne pieniądze w Rossmannie (4.99 zł -cena na do widzenia).

Produkt zapakowany jest w plastikowy słoiczek oraz dodatkowo zabezpieczony folią aluminiową. Generalnie najbardziej preferuję tego typu opakowania gdyż jestem w stanie zużyć do końca cały kosmetyk.


Działanie kosmetyku jest bardzo przyzwoite. Dobrze nawilża skórę, bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze, jest bardzo smarowne i łatwe w użyciu. Sprawia, że skóra jest miękka i miła w dotyku. Bardzo przyjemnie i subtelnie pachnie drzewem herbacianym. Nie uczula i nie podrażnia skóry. Daje sobie radę z przesuszonymi partiami skóry ( zmiękcza i odżywia).


Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Ethylhexyl Stearate, C12-15 Alkyl Benzoate, Glyceryl Stearate, Melaleuca Alternifolia Leaf Extract, Illilit, Tocopheryl Acetate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Geraniol, CI 19140, CI 42090

Podsumowując bardzo przyjemny kosmetyk i z chęcią Wam go polecam. Jak na drogeryjny produkt spisuje się całkiem dobrze, nie jest zbytnio wydajny ale za tę cenę wybaczam;)

9 komentarzy:

  1. Za taką cenę chyba brałabym w ciemno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie je dzisiaj wykończyłam :) też kupione w cenie na do widzenia. Bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam z jakimś rumiankiem , z nawilżaniem radził sobie dobrze ale ten zapach był duszący ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O rajciu, nie ma parafiny! Pewnie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak był z ceną na do widzenia to pewnie nie jest już dostępny ale inną wersję zapachową na pewno wypróbuję kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te z kupiłam go w cenie na dowidzenia ale jeszcze go nie użwałam bo wykańczam inne

    OdpowiedzUsuń
  7. gdybym nie miała takich zapasów to zapewne bym wypróbowała, no ale muszę zużyć to co mam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie cena zacheca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)