Strony

środa, 25 lutego 2015

Bioluxe krem na noc z organicznym ekstraktem z avocado

Cześć:)

Jakiś czas temu czytałam sporo recenzji na temat kremów do twarzy Bioluxe. Mam ich kremy do rąk i stóp, które bardzo lubię, jednak z kremami do twarzy nie maiłam dotychczas styczności.

Postanowiłam wypróbować krem na noc z ekstraktem z avocado . Avocado w kosmetykach na mojej twarzy, ciele i włosach bardzo dobrze się sprawdza i chętnie testuje kosmetyki z jego zawartością.























Krem zamknięty jest w zgrabnej i wygodnej aluminiowej tubce. Konsystencja to delikatna gęsta śmietanka. Krem należy dobrze wprowadzić w skórę. Przy grubszej warstwie tworzy smugi na twarzy - jednakże wystarczy go nieco dłużej wklepywać i wszystko jest ok. Ja dzięki temu wykonuję krótki masaż twarzy. Krem wchłania się szybko i całkowicie. Nie czuć jakiejś tłustej warstewki, można powiedzieć, że wręcz wchłania się do matu. Mam wrażenie, że moja spragniona skóra wchłania go tak szybko i w całej nałożonej ilości. Często dokładam jeszcze jedną warstwę z myślą, że jedna warstwa jej nie wystarczyła. Jednak efekt jest taki sam. Pomimo iż jest to krem dedykowany na noc zdarzyło mi się go użyć na dzień. W związku z tym bardzo dobrze współpracował z makijażem, szczególnie z sypkim podkładem mineralnym Lily Lolo.

Kosmetyk bardzo dobrze odżywia i pielęgnuje skórę. Widocznie poprawia wygląd wrażliwej i suchej skóry. Rano skóra jest wypoczęta, elastyczna i bardzo miła w dotyku. Krem nie zapycha porów i nie powoduje uczulenia.  Często stosuję go również w okolice oczu. Nie podrażnia ich, subtelnie pielęgnuje skórę wokół oczu. Niweluje również worki pod oczami oraz cienie. Ma bardzo przyjemny i delikatny zapach.
Niewątpliwym plusem kremu jest jego cena. 6 zł to nic, a ma działanie jak niejeden krem marek selektywnych. Pojemność 40 ml. 
Polecam serdecznie, mam chęć wypróbować jeszcze kremy na dzień tej marki. Zdecydowanie polecam Wam wszystkie przetestowane przeze mnie produkty tej firmy- tj. kremy do rak i do stóp oraz ten dzisiejszy opisywany.

Skład poniżej na zdjęciu





13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawią mnie te kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cene na pewno będę o nim pamiętac:))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie avocado w kosmetykach ten krem az zal nie próbowac za taka cene:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej marki a widzę że godna uwagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam wersję z zieloną herbatą, ale jednak nie dla mnie takie kremy ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej cenie myślę, że warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie go dostanę kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taką cenę to koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, że te kremy są świetne. Przy kolejnym zamówieniu internetowym zamówię go i przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go jako gratis do zakupów i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam firmy, ale widzę, że warto byłoby jednak się z nią zapoznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie dlatego uwielbiam czytać posty - poznaję nowe marki ze świetnymi produktami w atrakcyjnych cenach :) Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)