Strony

środa, 11 stycznia 2012

Czy taki diabeł straszny?

Hej:)
Dziś słów parę o suchym szamponie.
Kilka miesięcy temu będąc w drogerii zainteresował mnie suchy szampon firmy Syoss.
Wybrałam wersję Volume Lift.


W domu zaczęłam czytać recenzje tego szamponu i się przeraziłam, same złe opinie.
Myślę sobie: ładnie...15 zł w plecy...
Po pierwszym zastosowaniu zastanawiałam się dlaczego kobiety mają takie złe zdanie o tym produkcie, u mnie spełnia w 100% swoje zadanie.

Moja ocena:
- działa cały dzień, czyli tak jak obiecuje producent,
- nadaje objetość włosom i to mega;),
- ładnie pachnie,
- nie zostawia białego osadu na włosach, 
- wydajny ( używam tylko w awaryjnych przypadkach)

Produkt naprawdę godny polecenia. 
Miejmy jednak świadomość, że używając tego typu produktów, zostawiamy cały brud, kurz, pot na głowie jeden dzień dłużej, włosy są świeże ale nie czyste;)

Pozdrawiam, Myś:)

1 komentarz:

  1. Chyba w końcu wypróbuję taki suchy szampon! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)