Strony

wtorek, 10 kwietnia 2012

Gdy wody brak...

Cześć:)

Jak tam Wasze brzuszki po świątecznym obrzarstwie? Ja już dziś zaliczyłam siłkę i zajecia fitness bo nie mogę na siebie patrzeć:D

Ale do sedna:)
Dziś chciałabym przedstawić Wam mojego pogromce brudu i bakterii;)
Mowa o dezynfekcji dłoni bez użycia wody.

Nazwa produktu:

Yves Rocher
SOS żel oczyszczający do rąk
Beaute des mains



Na rynku pojawia się coraz więcej takich specyfików, ja od dłuższego czasu używam właśnie produktu tej firmy.

Info z opakowania:


Działanie:

Eseju na temat tego produktu nie będę pisać. Produkt ma jeden podstawowy cel- dezynfekcje naszych dłoni.
Gołym okiem nie da się sprawdzić czy unieszkodliwił wszystkie bakterie.
Dłonie są odświeżone, nie lepią się, ładnie pachną.
Właśnie zapach... Gdy go używam wszyscy wokół o tym wiedzą.
Ma intensywny cytrusowy zapach. Mnie to nieprzeszkadza, lubię zapach cytrusów.
Jest wydajny. 
Bardzo przydatny produkt w sytuacjach awaryjnych:)


Pojemność: 30 ml
Cena: 9,90 zł

1 komentarz:

  1. nie stosowałam jeszcze tego z Yves Rocher ale ogólnie rzecz biorąc żele do mycia rąk bez użycia wody są moimi stałymi mieszkańcami torebek :) Czuję się bez nich jak bez chusteczek higienicznych, które również z reguły zawsze się nosi przy sobie:) Może się skuszę na ten cytrusowy z Twojej recenzji:))

    A odnośnie siłowni i fitnessu to jestem pełna podziwu:) Ja ostatnio straciłam wolę walki o wymarzoną sylwetkę. Leń niesamowity. Ciągle mówię sobie "jutro". Ale trzeba będzie w końcu wziąć się w garść:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)