Strony

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Moje pierwsze rozdanie:)

Hej:)

Chodząc dzisiaj po sklepach wpadłam na pomysł.
Zamiast kupić sobie kolejny kosmetyk, kupię coś dla Was i zorganizuję rozdanie.
Okazji do rozdania można szukać więcej - Święta, wiosna itd. (jednak wolę pierwszą wersję)

Tak więc zrobiłam zakupy dla Was i mam zamiar je Wam podarować.
Swoją drogą wielką frajde sprawiłam sobie tym pomysłem:)
Starałam się wybrać takie kosmetyki , które stosuję, polecam i lubię:)



Do wygrania:

- CARMEX WERSJA TRUSKAWKOWA,
- PEELING ENZYMATYCZNY ZIAJA ULGA,
- MOJE DWIE ULUBIONE MASECZKI Z ZIAJI, KOJĄCA I DOTLENIAJĄCA,
- PRÓBKI DO PRZETESTOWANIA:)

Kosmetyki są nowe, nieużywane!


Zasady:

Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga oraz zostawić pod tą notką komentarz z formularzem zgłoszeniowym - 1 los
Musisz mieć skończone 18 lat!


 Możesz ale nie musisz:

- dodać mój blog do blogrolla - 1 los
- umieścić pod swoim postem notkę ze zdjęciem i linkiem do rozdania - 1 los
 - dodać zdjęcie z odnośnikiem do rozdania na pasku bocznym - 1 los
Paczki wysyłam tylko do Polski!

Najważniejsze!
Rozdanie trwa do 13 maja.

Formularz zgłoszeniowy:

Obserwuję jako:
Email:
Blogroll: TAK/NIE
Notka na blogu: TAK/NIE
Pasek boczny: TAK/NIE

7 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Annuullaa
    Email: ania-anula1988@o2.pl
    Blogroll: TAK
    Pasek boczny: NIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: agnieszkazg
    Email: agoooooosia@gmail.com
    Blogroll: NIE
    Pasek boczny: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wezmę udział:) Ciekawa jestem tego peelingu:)

    Obserwuję jako: QuadraturaQua
    Email: quadratura@prokonto.pl
    Blogroll: TAK http://quadraturaqua.blogspot.com/
    Notka na blogu: NIE
    Pasek boczny: TAK http://quadraturaqua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja się zgłoszę :)
    Obserwuje jako: Patt
    Mail: patrycjarod18@interia.pl
    Bligroll: Nie posiadam
    Notka: Nie
    POasek boczny: Tak http://modnieiurodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Muaa
    Email: kromantyczna@interia.pl
    Blogroll: NIE
    Pasek boczny: NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: villemo
    Email: justynka68@poczta.onet.pl
    Blogroll: NIE
    Notka na blogu: NIE
    Pasek boczny: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: mia.vico
    Email: ewelinajamrozik11@wp.pl
    Blogroll: NIE
    Notka na blogu: NIE
    Pasek boczny: NIE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)