Strony

poniedziałek, 14 listopada 2011

Bubel?!




Avon Naturals, Cherry Blossom, Daily Hair Refresher


Dziś chciałabym przedstawić produkt firmy Avon.
Jest to mgiełka do włosów o zapachu kwiatu wiśni.
Produkt kosztuje ok 7 zł i jest go 150 ml.




Cena i zapach to jedyne plusy.
Mgiełka nie robi dosłownie nic z włosami. Spryskując włosy najpierw czuje się wyraźnie woń alkoholu, dopiero później zapach kwiatu wiśni o ile tak pachnie kwiat wiśni;)
Ponadto ta mgiełka obciąża mi włosy co mnie najbardziej zdziwiło. Stosowałam odżywki do spłukiwania napakowane silikonami i one nie obciążyły mi włosów tak jak to coś. Nawet po umyciu włosów czułam jakby ona nadal tam była. 
Zawiodłam się bardzo, ale szkoda mi  wyrzucić i stosuje ją na noc, spryskując tylko końcówki. 
Napewno nie kupię ponownie!

A Wy co o niej myślicie, miałyście okazję użyć tego produktu?

2 komentarze:

  1. Mi ta mgiełka nic, ale to dosłownie nic nie robi, ani nie pomaga ani nie szkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też... zapach tylko ładny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)