Strony

środa, 30 listopada 2011

Krem na noc L'oreal Paris Dermo-Expertise TRIPLE ACTIVE NOC

Hej!
Jak już pisałam kilka notek wstecz, zakupiłam sobie nowy krem na noc.
Stosuję go niecały miesiąc i myślę, że z czystym sumieniem mogę przedstawić moje wrażenia na jego temat.





- krem dobrze nawilża skórę, szybko się wchłania,
- skóra jest odżywiona, gdy rano wstaje i dotykam moją twarz to czuję, że jest bardzo gładka, nieściągnięta, wypoczęta.
- krem ma treściwą konsystencję ale nie zapycha porów,
- mam wrażenie, że nie jest zbytnio wydajny,
- cena też mogłaby być troszkę niższa,chociaż w promocji można wyhaczyć za niezłe pieniążki:)

Polecam wszystkim dziewczyną, które oczekują dobrego nawilżenia, bez efektu tłustego filmu na twarzy.
Krem jest przeznaczony do wszystkich typów skóry. Moja skóra nie ma większych problemów oprócz lekkiej nadwrażliwości i tu krem spisuję się rewelacyjnie.
Jeszcze przypomnę, że krem kosztował 19,99zł
Odejmuje jeden punkt za wydajność.


Moja ocena: 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:)