Strony

wtorek, 15 listopada 2011

Makijażowy niezbędnik:)

Hej:)
Dziś parę słów o pędzlach.
Wyznaję zasadę "im mnie tym lepiej" i tą dewizą kieruję się podczas nakładania makijażu.
Tak naprawdę pędzle nie są niezbędne by wykonać makijaż. Przecież podkład można nakładać palcami, rozgrzewając kosmetyk w dłoniach sprawiamy, że lepiej się go aplikuje na twarz. To samo z cieniami. Róż na dobrą sprawę także, wiele firm w swoim asortymencie ma róże w kremie, które można rozsmarować dłonią.
Ja mam tylko 4 pędzle i tyle w zupełności mi wystarcza do stworzenia makijażu dziennego oraz wieczorowego.

Posiadam dwa pędzle do cieni:



1. Do aplikacji cieni na powiekę firmy for your Beauty


  • Pędzel  można znaleźć w Rossmannie,
  • Zrobiony jest z naturalnego włosia,
  • Jest miękki, przyjemny w użyciu, 
  • Ładnie rozprowadza cienie na powiece, 
  • Kosztuje ok 15 zł

2. Pędzel do rozcierania cieni Hakuro H77



  • Pędzel można nabyć przez internet,
  • Ładnie rozciera granice między cieniami,
  • Wykonany z włosia naturalnego,
  • Włosie mogłoby być bardziej delikatne, jest szorstki,
  • Cena ok 17zł

Pędzle do twarzy:




Do pudru stosuję pędzel firmy  for your Beauty




  • Wygodny w użyciu,
  • Pędzel z naturalnego włosia,
  • Ładnie aplikuje puder w kamieniu jak i sypki,
  • Cena ok. 20zł
Ostatni z pędzli jakie posiadam to Hakuro H13 do konturowania twarzy.

  • Pędzel z naturalnego włosia,
  • Jego kształt pozwala na precyzyjne nałożenie brązera, różu, a nawet rozświetlacza.
  • Trochę gubi włosie, ale mnie to nie przeszkadza;)
  • Cena ok.26zł
Pozdrawiam, Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:)