Strony

wtorek, 3 stycznia 2012

Ziajkowe cudeńko:)

Hej:)
Witam w Nowym Roku, życzę wszystkiego dobrego:)

Dziś króciutka notka o kremiku z ziaji.


Informacje na opakowaniu:

Substancje aktywne:
  • 10% D-panthenolu
  • lanolina
  • glicerydy kokosowe.
Wysoka skuteczność łagodzenia podrażnień:
- skóry narażonej na wysychanie i pękanie
- powstałych przy odparzeniach
- przy otarciach naskórka
- po nadmiernej ekspozycji na promienie UV.
Przebadany na grupie dzieci od 1 roku życia.
Nie zawiera substancji zapachowych i barwinków.

Skład: Aqua (water), isopropyl myristate, panthenol, propylene glycol, glyceryl stearate citrate, cetearyl glucoiside, cetearyl alcohol, lanolin, cetyl alcohol, sodium polyacrylate, phenoxyethanol, methylparaben, butylparaben, ethylparaben, propylparaben, isobutylparaben, 2-bromo-2-nitropropane-1, 3-diol.

Kremiku używał mój chłopak, który miał silną alergię na dłoniach. Krem łagodził podrażnienia, koił, nawilżał.
Działał troche dłużej niż zwykłe kremy do rąk.

Ja stosowałam go na suche partie mojego ciała i tu także sprawdził się fantastycznie. Jest wydajny.
Gdy go kupiłam nie wierzyłam, że bedzie taki fajny. Polecam:)

Mamy go 60 ml w cenie 5,09zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:)