Strony

wtorek, 29 maja 2012

Mój ulubiony szampon do włosów.

Hej:)
Dziś kilka słów na temat mojego ukochanego szamponu:)

FARMONA
HERBAL CARE
SKRZYP POLNY
WŁOSY ZNISZCZONE I WYPADAJĄCE



Kilka słów z etykiety:


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Equisetum Arvense, Cetrimonium Chloride, Sodium Chloride, Sodium Hydroxypropyl Oxidized Starch Succinate, Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum, Phenoxyethanol, Benzoil Acid,Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl, Biguanide, Citric Acid, Disodium EDTA.


Szampon zamknięty jest w 300 ml buteleczce bez dozownika. Butelka jest dość poręczna ale trzeba uważać, żeby nie przesadzić z ilością dozowanego produktu.
Sam szampon jest rewelacyjny, kocham go za zapach, utrzymuje się przez długi czas, jest delikatny,
taki kwiatowo-ziołowy.
Jest wydajny, dobrze się pieni, nie obciąża włosów, a wręcz przeciwnie włosy zdecydowanie mniej się przetłuszczają. Nie podrażnia skóry głowy, nie przesusza włosów. 
Przy moich kręconych i puszących włosach plątanie przy myciu jest nieuniknione i nie mam mu tego za złe;)
Mam wrażenie, że włosy po nim są jakby mocniejsze.
Ostatnio dużo eksperymentowałam z szamponami, póki co ten jest moim faworytem.

Cena: 7,50 zł

6 komentarzy:

  1. Ja jakoś za pokrzywowymi nie przepadam.. mam wrażenie, że nie myją mi włosów... ale to tylko moja opinia :) może złych używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak włosy mniej się po nim przetłuszczają to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam tą pomadkę z Celi ;) ale w kilku niesieciowych drogeriach była,więc nie było ciężko ją znaleść ;)

    Tego szamponu nie miałam,kupiłam teraz rumiankowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy go nawet nie widziałam;)
    ale chyba się rozejrzę skoro piszesz, że włosy są mocniejsze;)

    zapraszam na mojego blogaska;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)