Strony

niedziela, 23 września 2012

Paloma hand SPA

Cześć:)

Dziś chciałabym napisać Wam kilka spostrzeżeń na temat kremu do rąk, który aktualnie stosuję:)
Od tego typu produktów oczekuję nawilżenia i szybkiego wchłaniania. Nienawidzę gdy po nakremowaniu dłoni ślizga mi się każda chwycona rzecz. Chyba wiecie o co chodzi;)
Tak więc przechadzając się jakiś miesiąc temu po drogeriach rzuciła mi się subtelna ale jakże duża różnica w cenie właśnie produktów z firmy Paloma. Otóż w Rossmannie ten krem (żeby nie skłamać, bo pewności nie mam ) kosztował bodajże 9.99 zł (jeśli się mylę poprawcie mnie;)), natomiast ten sam krem w drogerii Natura kosztował 4.99 zł albo 5.99zł bez promocji.
Niewiele myśląc wrzuciłam go do koszyka i po powrocie do domu zaczęłam stosować.

PALOMA HAND SPA


Produkt znajduje się w zgrabnej tubce, zapakowanej dodatkowo w kartonik.

Kilka informacji z opakowania:


Przejdźmy jednak do samego działania kremu. Przyznam, owszem produkt ładnie nawilża moją skórę dłoni ale niestety wchłania się dość sporą chwilę. Byłabym  wstanie mu to wybaczyć ale zapach jaki ma ten krem jest nie do wybaczenia. Tzn. dla mnie nie jest do wybaczenia. Jednak jeśli Wy dziewczyny lubicie jak kremy do rąk pachną jak perfumy FM to proszę bardzo, polecam Wam.
Bardzo żałuję, że w sklepach nie ma testerów, gdybym powąchała ten krem to na pewno bym go nie kupiła.
Miałam kiedyś perfumy firmy FM o identycznym zapachu i nie dość, że ich zapach był mega intensywny to jeszcze skubane mnie uczuliły. Szkoda mi kremu i stosuję go i na dłonie i na stopy, żeby jak najszybciej go wykończyć. Nie wiem być może ja jestem jakaś dziwna albo gdyby chociaż ten krem pachniał jak moje ulubione perfumy Escada Magnetism to byłabym w stanie się do niego przekonać. Jednym słowem jest to jeden wielki śmierdzielek.

Pojemność: 100 ml

Pozdrawiam, Myś:)



3 komentarze:

  1. Ostatnio popularna zrobiła się Paloma :)
    Nie kupiłam jeszcze niczego...
    Co do tego kremu, jeśli jest mocno perfumowany to już go nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze wolno sie wchlania ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię mocno pachnących kremów do rąk:/ A jeśli się długo wchłania to dla mnie jest skreślony.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)