Strony

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Zakupy, nowości i inne;)

Cześć:)
Dziś jak w tytule zdobycze z ostatnich dni:)

Zacznę od najświeższych zakupów zrobionych dzisiaj;)
Miałam chwilkę czasu przed powrotem do domu z uczelni więc wstąpiłam do Super-pharmu.


Zakupiłam sobie kremik do twarzy na zimę Floslek Winter Care, ulubione maseczki z Ziaji, odżywkę do rzęs L'biotica, żel do powiek i pod oczy Floslek dla mojego faceta i przy zakupie za 30 zł można było kupić krem do rąk z Avene za 9,99 zł


 Następnie w Rossmannie kupiłam odżywkę do paznokci z Eveline, tym razem wybrałam wersję diamentową;)
W osiedlowej drogerii natknęłam się na odżywkę ułatwiającą rozczesywanie włosów firmy Himalaya, zapowiada się obiecująco;)

Do codziennej pielęgnacji twarzy postawiłam na produkty z Nivei. Z serii do skóry suchej i wrażliwej mam krem na noc, tonik i żel - krem do mycia twarzy. Wszystkie produkty były w Realu w promocji
i za 3 rzeczy zapłaciłam 30 zł


Na koniec prezent od Mojego T. Bardzo długo chodził za mną ten zapach z The Body Shop.
Balsam ma mnóstwo drobinek w sobie i ten zapach, poezja;)

Miałyście, któryś z tych produktów? A może,któryś szczególnie przypadł Wam do gustu;)?
Pozdrawiam, Myś:*


16 komentarzy:

  1. Kuszą mnie te kosmetyki z The Body Shop, a cena ich - niestety przeraża ;) A maseczki z Ziaji są moimi ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym roku też przy zakupie za min 30zł można było kupić ten krem Avene :) miałam ten krem do rzęs, ale nie przypadł mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te maseczki z ziai, mam nawet duże opakowanie 250 ml na naczynka właśnie i uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kremu do rzęs byłam bardzo zadowolona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam kiedyś ten żel krem z nivei, ale u mnie rewelacji nie zrobił :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tonik z Nive'i mmm kocham ten zapach, maseczki z Ziaji oraz l'biotic'e

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy :) Nie miałam żadnego z tych produktów, ale chętnie przygarnęłabym kilka z nich - ze szczególnym wskazaniem na zestaw TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  8. krem do rzęs u mnie był kompletnym niewypałem :/
    odżywka z eveline nie przypadła mi do gustu, ale akurat dziś pisałam o mojej ulubionej, więc zapraszam do nas :)
    BS brzmi kusząco <3
    i daj znać koniecznie jak sprawdzają się maseczki Ziaja - jestem ich ciekawa
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar kupić ten zestaw z Nivea do cery wrażliwej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maseczki z ziaji i l'bitice:)
    Ja wlasnie sie zastanawiam czy nie kupic tego zelu do mycia twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, ten zapach z tbs wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam maseczki z ziaji :) są tanie, ale dobre :)
    dziękuję za miły komentarz i z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te odzywke z eveline!!! jak dla mnie jest swietna, nie zamienie jej na żadną inna, chyba bym w depresje wpadla jakby wycofali ja z produkcji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo krem do rzęs? : o trzeba będzie wrzucić na chciejlistę ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszm Cię serdecznie od mnie na moje pachnące rozdanie: http://theagnes87.blogspot.com/2013/01/noworoczny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Do tej pory używałam dwóch odżywek Eveline SOS dla kruchych i łamliwych paznokci oraz teraz 8w1. Jest świetna. Jak ją skończę to zabiorę się za tą, którą kupiłaś :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)