Strony

czwartek, 23 stycznia 2014

Iwostin Sensitia - krem ochronny z lipidami na zimę SPF 15

Cześć:)

Ostatnio mnie tu mało. Powód jest prosty, jestem zajęta szukaniem pracy. Wszystko zapowiada się dobrze ale nie chcę jeszcze nic pisać żeby nie zapeszyć. Muszę jednak przyznać, że ten tydzień był lepszy niż cały zeszły rok... Mam nadzieję, że wszytko pójdzie dobrze i jak najszybciej zacznę pracować.

W końcu mamy zimę, śnieg spadł, mróz też mamy. W taką pogodę należy otoczyć szczególną opieką naszą twarz. Stąd dzisiejszy post na temat kremu ochronnego na zimę. Kremy tego typu zawsze goszczą o tej porze roku w mojej kosmetyczce. Nie wyobrażam sobie wyjścia na mróz bez odpowiednio zabezpieczonej skóry twarzy. Tym razem postawiłam na krem marki Iwostin Sensitia


Kosmetyk bardzo dobrze spisuje się w swojej roli. Odpowiednio natłuszcza i nawilża moją skórę. Bardzo dobrze współgra z podkładem. Nie ma mowy o ważeniu czy też rolowaniu podkładu na twarzy. Krem jest bezzapachowy oraz hipoalergiczny. Dobrze rozprowadza się na twarzy oraz w miarę szybko wchłania. Kosmetyk ma tłustą konsystencję dlatego trzeba mu dać chwilkę czasu na wchłonięcie.  Stan mojej skóry jest bardzo dobry. Mam kilka podrażnień w okolicy policzków z powodu mrozu ale jest ok. Krem bardzo dobrze łagodzi i koi takie podrażnienia. Wielki plus za filtr słoneczny, SPF 15 do latania po mieście w zupełności mi wystarczy. Jednak na wyprawę górską preferowałabym krem z wysokim filtrem. 

Dla zainteresowanych skład:


Podsumowując, polecam krem wszystkim wrażliwcom i osobą, które potrzebują szczególnej ochrony podczas mroźnych dni. Kosmetyk cechuje się dobrą współpracą z podkładem oraz innymi kosmetykami przeznaczonymi do makijażu. Pomimo tłustej konsystencji nie zauważyłam nadmiernego świecenia się skóry ale nadmienię, że nigdy nie miałam z tym większych problemów.

Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 30 zł







7 komentarzy:

  1. dużo dobrego słysząłem na YTY i na blogach ... musze ogarnac probki najpierw

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już kilka kosmetyków tej firmy, ale właściwie z żadnym się nie polubiłam. Ostatnio podkochuję się w Pharmaceris ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go kiedyś spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ostatni czasy wszystko zapycha więc bałabym się i jego zastosować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam wszelkich recenzji kremów Iwostinu ostatnio, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)