Strony

czwartek, 4 grudnia 2014

Alverde Sensitiv - Rumiankowa emulsja do mycia twarzy

Cześć:)

Od dłuższego czasu testuję rumiankowa emulsję do mycia twarzy Alverde. Jest to produkt godny polecenia, a dlaczego? wyjaśnię poniżej.

Marki takie jak Averde czy Balea stają się coraz bardziej dostępne dla nas Polek. Nie mamy w prawdzie drogerii DM na naszym terytorium ale coraz więcej sklepów internetowych poszerza swój asortyment o produkty niemieckie. Obserwuję także dostępność niemieckich kosmetyków w takich sklepach jak "niemiecka chemia". które można znaleźć na targowiskach oraz w małych sklepikach.
Ja mieszkam na Śląsku i mniej więcej co pół roku pozwalam sobie na wypad do Czech. W pobliskim Czeskim Cieszynie znajdziemy już drogerię DM. 
Spytacie mnie pewnie czy mi się to opłaca? W sumie tak... traktuję to jako wycieczkę, zawsze wiąże się to z jakimś spacerem po czeskim jak i polskim Cieszynie. Nie odmówię sobie również czeskich specjałów w restauracji czy też czeskiego piwka, które tam smakuje najlepiej. Poluję także na promocje -25% na produkty Alverde i Balea. Wtedy zwracają mi się koszty podróży i jeszcze coś oszczędzam na samych zakupach. 

Przejdźmy jednak do działania. Emulsja jest niezwykle delikatna i łagodna dla mojej skóry. Konsystencją przypomina delikatną emulsję czy też śmietankę, która gładko sunie po twarzy. Produkt nie pieni się ale nie wpływa ten fakt na jego wydajność. Bardzo fajnie i delikatnie oczyszcza twarz. Nie szczypie w oczy oraz nie podrażnia skóry. Ładnie domywa resztki makijażu ale nie polecam zmywać tą emulsją pełnego makijażu - efekt pandy pod oczami gwarantowany.  Pachnie tak jak większość produktów Alverde. Zapach jest delikatny i nie przeszkadza podczas zastosowania.
Relacja ceny do jakości jest bardzo fajna (ok 2-3 euro). Jeśli miałabym polecić coś z kosmetyków dostępnych u nas to myślę, że emulsja do mycia twarzy z granatem Alterra z Rossmanna jest godnym zamiennikiem. Na recenzję zapraszam tutaj!














































Pozdrawiam, Myś:)

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze kosmetyków Alverde, ale kusi mnie, żeby coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kosmetykami do mycia skóry twarzy z użyciem wody, bo wszystkie ściągają mi skórę, z wyjątkiem preparatu fizjologicznego z Ziai.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę mieć go na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jest delikatna! :) moja skora czegos takiego potrzebuje :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś nagietkową ale mega mnie wysuszyła :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)