Strony

czwartek, 1 grudnia 2011

L`Biotica, Regenerujący krem do rzęs

Cześć,
Po ponad miesiącu stosowania kremu do rzęs przyszedł czas na moją ocenę tego produktu.


Krem czy też bardziej żel zamknięty jest w tubce o pojemności 10ml.
Można go kupić w aptekach, ja swój kupiłam w Super-Pharm za kwotę ok. 15zł

  • wydłuża, pogrubia rzęsy i zapobiega ich wypadaniu,
  • nawilża i wzmacnia, stymulując naturalny wzrost rzęs,
  • przebadany oftalmologicznie.
Sposób użycia:
Stosować raz dziennie (na noc) przez minimum 30 dni. Przed użyciem należy rzęsy dokładnie oczyścić z makijażu. Krem należy nakładać od podstawy rzęs. Ułatwia to wchłanianie substancji aktywnych do korzeni rzęs, zapewniając skuteczność działania preparatu.

Skład prezentuje się następująco:
Petrolatum, Oleum Ricinic, Virginale Oil, Paraffinum Liquidum, Olea Europaea, Serenoa Repens, Macadamia, Ternifolia Seed Oil, Buxus Chinensis (jojoba Oil) Polyglyceryl, Pantenol.

Moja ocena:
Zacznę od tego, że po wakacjach zauważyłam, że kondycja moich rzęs  strasznie się pogorszyła.
Brałam jakieś tam doustne suplementy diety, ale efektów nie było widać.
Czytając dość dobre opinie na temat tego kremu postanowiłam się skusić.
Krem spełnił moje oczekiwania, a właściwie to wręcz byłam zaskoczona efektem. Rzęsy nie wypadają mi (wcześniej wypadały nadmiernie), stały się bardziej podkręcone, elastyczne, sprężyste. Efekt widać oczywiście po miesiącu stosowania. Aplikacja jest bardzo łatwa. Miałam duże obawy, że bedzie podrażniał moje wrażliwe oczy ale ku mojemu zaskoczeniu nie podrażnił mi oczu ani razu podczas całej kuracji.
Kolejnym plusem jest fakt, że ten produkt ma długą datę ważności dlatego wystarczy nam na wiele aplikacji przy kolejnych kuracjach.
Ja żel odstawiłam jakiś tydzień temu i wszystko jest ok. Polecam z czystym sumieniem:)

Ocena:6/6

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za każdy komentarz:)