Strony

sobota, 24 listopada 2012

Ile warta jest moja twarz? + promocje z Rossmanna

Cześć:)

Jesteście ciekawe ile warta jest moja twarz? Ja też!
Brałam tylko pod uwagę kosmetyki do makijażu.



Piszę ceny maksymalne ponieważ nie pamiętam ile dany produkt kosztował w promocji;)
  • podkład L`Oreal, Lumi Magique, cena: 60 zł,
  • korektor Bell, Multi Mineral, cena: 9 zł,
  • puder Sephora, Matifying Compact Powder, cena: 15 zł (w promocji),
  • bronzer Vipera, Cashmere Veil, cena: 15 zł,
  • róż Inglot (wkład), cena : 20 zł,
  • rozświetlacz Essence, cena: 14 zł,
  • cienie Kiko, cena: 4.90 euro czyli ok. 20 zł za sztukę,
  • kredka Sephora, Jumbo Liner 12HR Wear Waterproof, cena: 9 zł ( w promocji),
  • kredka Manhattan X-ACT Eyeliner, cena: 18 zł,
  • baza pod cienie ARTDECO, cena: 35 zł,
  • tusz do rzęs, Max Factor 2000 calorie curved brush volume&curl, cana: 17.99 zł, (promocja)
  • pomadka Celia Nude, cena: 9 zł,
  • pomadka Bourjois, Rouge Edition, cena: 29 zł
SUMA: 290. 99 zł

Oczywiście nie są to moje wszystkie kosmetyki do makijażu, wybrałam te, które używam najczęściej
i w ostanim czasie. Aż boję się podliczyć ile kosztowałyby wszystkie kosmetyki, które posiadam:D:D

Na koniec pochwalę się Wam co upolowałam wczoraj w Rossmannie:)
Nie ma tego dużo, bo nie chciałam brać czegoś na siłę...


  •   Manhattan soft mat, pomadka w kremie, cena: 10.19 zł,
  •   Max Factor 2000 calorie curved brush volume&curl, tusz do rzęs, cena: 17. 99 zł 
Życzę Wam miłego weekendu:)

14 komentarzy:

  1. każdy szaleje w Rossmannie ;) fajne zakupki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tych cieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadke z manhattan'u mam i bardzo lubie :) nawet mam ten sam kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. wpadło mi w oko parę produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio częściej używam bronzera i faktycznie miałaś rację - ten z Vipery jest całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś byłam na łupach w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka Manhattan 10zł chyba się zdecyduję na nią:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbowałaś już tego tuszu?

    Ja swoje łupy pokażę niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten rozświetlacz z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby nie jest tego dużo a suma wyszła pokaźna :) aż boję się zobaczyć ilu u mnie by to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)