Strony

czwartek, 1 listopada 2012

DERMEDIC EMOLIENT LINUM

Cześć Dziewczyny:)

Od jakiegoś czasu mam problem z doborem kremu na noc. Te, które są przeznaczone do pielęgnacji skóry w nocy nie sprawdzają się u mnie najlepiej. Kolejny raz postanowiłam kupić krem dzienny( producent pisze, że najlepiej używać dwa razy dziennie). Ja go stosuję tylko na noc, ponieważ nie ma filtrów UV.

DERMEDIC EMOLIENT LINUM
Kojący krem nawilżający 
skóra sucha, bardzo sucha i atopowa


Do kupna tego produktu zachęciła mnie cena. Wizualnie opakowanie wygląda równie zachęcająco.
Klasyczna tubka z kremem zamknięta jest dodatkowo w papierowym kartoniku i zabezpieczona nalepkami by mieć pewność, że nikt wcześnie nie zmacał naszego kremu.


Info z opakowania:


Jestem niezmiernie zadowolona z tego kremu. Wspaniale nawilża moją skórę, zapobiega podrażnieniom, 
nie pozostawia tłustej warstwy na skórze oraz dobrze się wchłania. Gdy się budzę rano moja skóra jest tak mega mięciutka, że szok.  Jestem bardzo zadowolona z tego efektu, czuć, że skóra jest zdrowa, odpowiednio elastyczna i gładka. Konsystencja kremu nie jak gęsta, przez co produkt jest bardzo wydajny.
Wyciśnięta ilość kremu, wielkości orzecha laskowego pozwala by pokryć całą twarz oraz szyję.
Mam wielką chęć przetestowania innych kremów ale ten chyba pozostanie ze mną na dłużej:)

Pojemność: 50 g
Cena: ok. 15zł

8 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie i cena też ok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam złe wspomnienia z dermedic, ale zainteresował mnie ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio o tej firmie słyszę same dobre opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chetnie bym wyprobowala to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie poszukuję jakiegoś kremu na noc, czuję się zachęcona ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie mam dużo kremów,ale może się kiedyś na niego skusze ;) Cena i działanie zachęcające ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosuję ten krem od jakiegos czasu i tez jestem zadowolona. Faktycznie swietnie sprawdza sie na noc, w dzień tez go używam. Cera stała sie gładka, a podrażnienia szybko znikają, szybko się wchłania i nie tłusci. Ogólnie juz od dłuższego czasu stosuję kosmetyki DERMEDICA i jestem z nich zadowolona, cena jest rewelacyjna, a działanie kosmetykow b.dobre. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)