Strony

czwartek, 25 października 2012

Tutti Frutti

Hej:)
Wiem, wiem ostatnio pojawiło się dużo recenzji tego kosmetyku na blogach u dziewczyn.
Peeling jest godny polecenia i ja też napiszę o nim kilka słów:)
Produkt otrzymałam do testów na śląskim spotkaniu bloggerek.
Miałam już wcześniej ten produkt i jak go zobaczyłam to szczerze się ucieszyłam:)


FARMONA
TUTTI FRUTTI
peeling cukrowy do ciała
brzoskwinia i mango


Opakowanie tego peelingu jest dla mnie jedynym minusem, jest bardzo masywne, źle się otwiera gdy mamy mokre ręce. Już kilka razy z tego powodu mi spadło, po prostu wyślizguje się z rąk.


Przejdźmy jednak do plusów:
  • peeling jest bardzo dobrym zdzierakiem,
  • jest bardzo wydajny,
  • przeuroczo pachnie, zapach utrzymuje się na naszej skórze. Mam świadomość, że jest on sztuczny ale i tak jest cudowny:)
  • bardzo lubię jak cukier wolniutko topi się na mojej skórze, dając taką gładką taflę,
  • dodatkowo po zmyciu peelingu na naszej skórze wyczuwalna jest tłusta powłoka, która mi bardzo odpowiada, nie odczuwam potrzeby nakładania balsamu. No może w newralgicznych punktach nakładam jakieś mazidło, a resztę zostawiam nienaruszoną.


Serdecznie polecam koneserkom cudownych doznań zapachowych:)

Cena: 16 zł
Pojemność: 300 g

11 komentarzy:

  1. uwielbiam peelungi ,ale tego nie mialam pewnie dlatego , ze gdy zaopatrywalam sie w danym momencie nie bylo % na niego ale nadrobie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba kupię dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardz ogo lubie! Kocham jego zapach, bo jest obłędny! Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji próbować tego peelingu, ale używam płyny do kąpieli z tej serii i bardzo je lubię :) świetnie się pienią i do tego cudnie pachną a te inne np. z The Bath&Body Works nie dorastają im do "pięt" ot co ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam go kiedyś w promocji. Mam z nim związane same dobre wspomnienia :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  6. mam sół z tej serii! :) pachnie obłednie :)))


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś ze nim nie przepadam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham go :) Mam go na półce, a według mnie opakowanie jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)