Strony

poniedziałek, 1 października 2012

Cienie do powiek Diadem

Hej Dziewczyny!

Nadeszła chwila na kolejną recenzję produktu, który otrzymałam od firmy Diadem na spotkaniu bloggerek.

Mowa o cieniach do powiek:)


Cienie zamknięte są w podobnym opakowaniu jak róż tej firmy. Na "okienku" widnieje logo firmy.
Swoją drogą bardzo podobają mi się opakowania tej firmy. Nie są przesadnie napakowane bezsensownymi nadrukami, wszystko jest jasne przejrzyste, opakowanie wygląda elegancko.

Ja mam odcień 06 poranna mgiełka

Kilka słów ze strony internetowej producenta:

Satynowa konsystencja cieni Apodus połączona z gradacją wielkości perły umożliwia kreowanie wyrafinowanych i nowoczesnych makijaży. Perfekcyjna i trwała aplikacja oraz zróżnicowana wielkość perły pozwala na uzyskanie zarówno makijażu dziennego, jak i wieczorowego. Unikalne zestawy kolorystyczne nasycone pigmentami wydobędą szlachetność barwy każdych oczu oraz pozwolą uniknąć błędów kolorystycznych. Funkcjonalne opakowanie nie pozwala na mieszanie się kolorów.

Makijaż zrobiony tą paletką (oczywiście mój aparat nie oddaje w pełni tego efektu)


W ten sposób cienie prezentują się na dłoni:


Moim zdaniem cienie sprawują się bardzo fajnie, są dobrze napigmentowane, nie osypują się nadmiernie,
można wyczarować zarówno dzienny jak i wieczorowy makijaż, nakładając kolejne warstwy produktu na powiekę. 
Opakowanie jest solidne, spadło mi z dużej wysokości i się nie połamało, cienie się również nie pokruszyły lecz wypadły z okienek. 
Szybko to naprawiłam taśmą dwustronną i cienie wyglądają jak nowe:)
Pozytywnie zaskoczyła mnie trwałość cieni. W nienaruszonym stanie wytrzymały całonocną imprezę, 
także w dzień sprawują się równie idealnie. 
Pojemność: 3,3 g
Cena: 13,90 zł

Zapraszam do zakładki WYMIENIĘ/SPRZEDAM:)

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz:)