Strony

czwartek, 11 października 2012

Vipera puder brązujący

Cześć:)

Dziś chciałabym Wam napisać o nowej brązującej miłości. Produkt otrzymałam na śląskim spotkaniu bloggerek.

VIPERA COSMETICS
CASHMERE VEIL


Produkt zabezpieczony jest czarnym kartonikiem, a w środku znajduje się jeszcze puszek do nakładania bronzera.
Ja do nakładania go na policzki używam pędzli.


Na zdjęciu dokładnie widać, że bronzer nie jest matowy i posiada drobinki.
W żadnym wypadku nie są one widoczne w sposób chamski na twarzy, właściwie ja ich na twarzy nie dostrzegam.
Jest to idealny kolor dla osób o jasnej karnacji, bajecznie wygląda na moich policzkach. Utrzymuje się cały dzień,
przy wieczornym makijażu najlepiej to widać, bo jest go całkiem sporo na waciku;)
Na twarzy rozprowadza się równomiernie, można dokładać kolejne warstwy dla uzyskania mocniejszego efektu. 
Opakowanie jest solidne z funkcjonalnym lusterkiem.

Mój kolor:


Z czystym sumieniem polecam go Wam, jest świetny! 

14 komentarzy:

  1. szkoda, że nie ma efektu na buzi:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię puder transparentny z Vipera ,dlatego jak skończy się mój bronzer z Essence mam zamiar kupić jakiś od Vipery właśnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. Ciekawe.. Muszę przyznać, że go jeszcze nie używałam. Otwierałam opakowanie, ale miałam mieszane uczucia widząc te drobinki. Skoro faktycznie taki dobry, to spróbuję go poużywać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo ładny, jednak ja nie toleruję drobinek ani brokatu w bronzerach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie żadnych drobinek w bronzerach....ale może znajdę taki bez? musze poszukac;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam, że z Vipery jest jeszcze genialny puder transparentny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny!
    Muszę taki znaleźć.
    Ucieszyła mnie wiadomość, że utrzymuje się cały dzień.


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)