Strony

sobota, 13 października 2012

Bogactwo nawilżenia:)

Cześć:)

Czy u Was też dzisiaj jest taka ładna pogoda?
Aż chce się żyć. Jest w miarę ciepło i prześlicznie świeci słonko:)
Ponieważ jest mi błogo więc będzie o kosmetyku, który zawładnął mną totalnie...

PAT&RUB
HOME SPA
BOGATE MASŁO DO CIAŁA


Kosmetyk otrzymałam do testów na śląskim spotkaniu bloggerek.
Właściwie to najbardziej cieszę się z tego produkt, bardzo chciałam go przetestować, 
a wiadomo, że cena jest dość wysoka.

Informacje ze strony producenta:

Seria HOME SPA dedykowana jest dla czerpania wszechstronnej przyjemności z pielęgnacji ciała.

Bogate Masło do Ciała Home SPA to kosmetyk naturalny do zadań specjalnych. Ma za zadanie doskonale odżywić, nawilżyć, ukoić i zregenerować skórę. Zawiera kompozycję substancji o właściwościach zwalczających wolne rodniki oraz kombinację olei i maseł roślinnych doskonale odbudowujących warstwę lipidową skóry.
Idealnie się wchłania. Pachnie słodko i cytrusowo. Aromat jest mieszaniną olejków eterycznych.

Seria Home Spa/Domowe Spa powstała z myślą o chwilach relaksu i dogłębnej pielęgnacji  w domowej łazience. Kosmetyki Spa do zadań specjalnych intensywnie zajmą się ciałem, a aromaty zmysłami. Kosmetyki naturalne z linii HOME SPA należy stosować wszechstronnie korzystając z ich rozbudowanej mocy.

Kompozycja:
  • Woda aloesowa* - łagodzi, wspiera wzrost komórkowy
  • Ekstrakt z goji* - bardzo silnie zwalcza wolne rodniki
  • Masło shea* – koi skórę, chroni i regeneruje
  • Masło mango* - ma działanie silnie nawilżające, chroni i odbudowuje naskórek, wygładza i ujędrnia skórę
  • Olej winogronowy* – zwalcza wolne rodniki, hamując proces starzenia skóry, działa przeciwzapalnie i kojąco
  • Betaina roślinna* - nawilża
  • Gliceryna roślinna* - nawilża
  • Naturalna witamina E –  zwalcza wolne rodniki oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych
  • Emolienty roślinne* - nawilżają
*surowce naturalne z certyfikatem ekologicznym


Jest to kosmetyk bardzo zaskakujący.
Na początku zaskoczyła mnie konsystencja. Jak sama nazwa wskazuje spodziewałam się bardzo gęstej i treściwej konsystencji, a tu psikus;)  Kosmetyk jak dla mnie ma konsystencję bardziej gęstego balsamu. Jednak niech Was to nie zmyli!  Aby wetrzeć kosmetyk w skórę trzeba się nieźle napracować, wchłania się krótką chwilkę.Wszystkie zapewnienia producenta się sprawdzają: świetnie odżywia naszą skórę, nawilżenie jest wyczuwalne przez cały dzień. Po jego użyciu z uporem maniaka dotykam się po nogach i ramionach, są tak gładkie, że szok! Kolejna sprawa, która mnie zaskoczyła to zapach, cytrusowy, mnie osobiście przypomina zapach lekarstwa z dzieciństwa. 
Przyznam się, że jest dość charakterystyczny i nie wszystkim może pasować.
Mnie odpowiada:)


Podsumowując:  jestem absolutną fanką tego specyfiku i jak mi się skończy to chyba się zapłaczę:D

Dla ciekawskich skład:


Pojemność: 225 ml
Cena: 89 zł

9 komentarzy:

  1. cena niestety trochę odstrasza ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sie skonczy to pewnie kupisz raz jeeeeszcze ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby nie cena.. ale zamierzam się skusić na produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba nie skusiłabym się na niego. Jest zbyt drogi. Bolałoby mnie wydanie tylu pieniędzy na pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kosmetyk, naszczęscie nie muszę aż tak bogatych masel uzywać, od czasu do czasu jakiś balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać że kosmetyki z tej firmy chodzą za mną bardzo. Pewnie predzej czy pozniej skuszę się na kilka z nich (już sobie upatrzyłam). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)