Strony

wtorek, 12 marca 2013

Econawilżanie

Cześć:)

Dziś naskrobię kilka słów o balsamie do ciała, który ostatnio rozpieszcza moje ciało:)

CZTERY PORY ROKU
ECODERMINE 
INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA


Od razu przejdę do zalet tego produktu. Bardzo zaskoczył mnie fakt iż ten produkt tak dobrze nawilża moją skórę. Z racji, że to balsam sądziłam, że będzie sobie średnio radził z nawilżaniem, a tu taka niespodzianka!
Po użyciu tego balsamu moja skóra jest nawilżona, odżywiona i bardzo ładnie pachnąca. Produkt ma dość gęstą konsystencję przez co trzeba włożyć nieco pracy by wsmarować go w skórę, niemniej jednak jest bardzo wydajny. 


Podsumowując: produkt jest tani (ok. 9 zł za 250 ml), wydajny i w zupełności zaspakaja moją spragnioną skórę. Skóra pachnie pięknie bardzo długi czas, a nawilżenie na skórze czuć przez cały dzień:)



10 komentarzy:

  1. Ciekawy :) A gdzie można dostać 4 pory roku ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go obecnie testuję i jak na razie ma u mnie same plusy. No może oprócz zapachu. Jakoś mi nie podszedł.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedy z czterech pór roku balsam brązujący i nie sprawdził się najlepiej ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję go gdzieś złapać, bo po zimie moja skóra potrzebuje porządnej dawki nawilżenia :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie, ze ci sie podoba :) obys jak najwiecej takich produktow znajdowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat szukam jakiegoś balsamu do ciała w niedużej cenie:) może się skuszę na ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To że zapach się długo utrzymuję to super :D na pewno będę szukać :D /E

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)