Strony

piątek, 13 września 2013

Isana Med Körperlotion- balsam do ciała

Hej:)

Dziś napisze Wam kilka słów o tanim i przyjemnym mazidle do ciała za grosze.


Opis produktu z wizaz.pl
Balsam do ciała o delikatnej, kremowej konsystencji został stworzony specjalnie dla potrzeb wrażliwej skóry. Wzbogacony o oliwę z oliwek zapewnia skórze obfite nawilżenie i pozostawia miłe uczucie gładkości. Balsam do ciała Isana Med łatwo rozprowadza się i szybko wchłania w skórę nie pozostawiając tłustej powłoki.

Zacznę od zapachu, który jest bardzo intensywny i przypomina mi zapach mydła Dove, którego używałam dawno, dawno temu. Mnie ten zapach odpowiada ale jeśli jesteście wrażliwe na tego typu zapachy może Wam przeszkadzać.
Konsystencja jest bardzo rzadka ale nie spływa z dłoni. Bardzo dobrze sunie po skórze. Dodatkowo szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Nawilżenie jest raczej delikatne. Kosmetyk dobrze sprawdził się w upały ponieważ delikatnie nawilżał i szybko się wchłaniał. Teraz potrzebuje już większego nawilżenia i kosmetyk średnio się sprawdza. Niemniej jednak balsam przypadł mi do gustu i w okresie letnim do niego wrócę. Balsam jest wydajny i tani. Zapłaciłam za niego ok. 5 zł.


Pozdrawiam, Myś:)

13 komentarzy:

  1. Ooo ciekawy balsam, nie miałam go jeszcze :)
    zapraszam : szalonadarmowka.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  2. z serii MED mam żel pod prysznic z olejkiem pomarańczowym - zapach boski, a działanie rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, teraz trzeba już wyciągnąć mocniejsze balsamy i masła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tego jeszcze nie miałam , jakoś nie ciężko mi się znów skusić na Isana

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam żel pod prysznic z Isana Med i mam całkiem pozytywne wspomnienia, w przeciwieństwie do zwykłej Isany, więc może na następne lato się skuszę ;). Teraz potrzebuję porządnego nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Isanę, to swietna firma :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja także lubię Isanę i powiem szczerze, że przy ostatnich zakupach się nad nim zastanawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimą używam cięższych balsamów, ale latem chętnie się na niego skuszę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zaopatrzyć się w kosmetyki Isany, bo są tanie, a świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)