Strony

środa, 8 kwietnia 2015

Wyprzedaję...

Cześć!

Chciałabym trochę pomniejszyć moją "kolekcję" kosmetyków i wybrałam kilka kosmetyków, które chętnie sprzedam lub zamienię na inny.


1. Róż Blushing Hearts i rozświetlacz Goddess of Love zdjęcia można obejrzeć tutaj , proponowana cena 10 zł za sztukę.
2. Róż Natural Collection Peach Melba, proponowana cena 10 zł.
3. Róż Essence 20 Babydoll, proponowana cena 5 zł.
4. Róż Lily Lolo Surfer Girl, proponowana cena 20 zł Post na temat różu.
5. Korektor Laura Mercier High Coverage Concealer nr 1.5, proponowana cena 40 zł
Produkty zużyte w minimalnym stopniu i wszystkie są zdatne do użytku ( termin ważności nieprzekroczony).
Ceny są sugerowane i podlegają negocjacji;)
Na zdjęciu nie ma mgiełki zapachowej Bath and Body Works SEA ISLAND COTTON 88 ml zużycie minimalne. Cena 20 zł . Pokazywałam ją na zdjęciach z zakupami w październiku KLIK





























Do kwoty należy doliczyć również koszty wysyłki ok. 6-8 zł. Kosmetyki wysyłam po otrzymaniu gotówki na konto.
Pytania proszę kierowań na e-mail: babskie.sprawy1@interia.pl

3 komentarze:

  1. Wszystko takie tanie :) fajnie, ze robisz wyprzedaz. Ja akurat ostatnio zaopatrzylam sie w 'braki' w kosmetyczce ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak bym jeszcze miała czym zapłacić hehe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)