Strony

czwartek, 9 lutego 2012

Pielęgnacja moich włosów

Cześć:)
Dziś chciałabym Wam napisać kilka słów o mojej pielęgnacji włosów.

Mam włosy prawie do ramion, kręcone skłonne do puszenia, zniszczone przy końcach.


Na początek szampon.

Szampon ma za zadanie oczyszczać nam skórę głowy oraz włosy i ma być skierowany na problemy skórne tej części naszego ciała. Często właśnie wybieramy szampony do włosów suchych i dziwimy się, że włosy się nam bardziej przetłuszczają. Wszystko to sprawka silikonów, które często są pakowane do szamponów.
Z racji tego, że moja skóra głowy nie sprawia mi problemów ( czasem jest przesuszona), wybieram szampony o jak najprostrzym składzie, mają mi umyć głowę i nić więcej.
Nie przerażam się też jak znajdą się tam osławione SLSy i inne jego pochodne. Są to środki powierzchniowo czynne i to one odpowiadają za zmycie brudu z włosów. Wiecej świństw wdychamy idąc na spacer, więc nie wiem o co tyle krzyku;) ale do rzeczy...

Teraz używam szamponu Biały Jeleń i jest całkiem całkiem...
Zawiera SLS.



Cena ok. 6zł
Pojemność 300 ml

Bardziej stawiam na pielęgnację i dopieszczanie moich włosów maskami i odżywkami.

Gdy mam niewiele czasu, nakładam odżywkę z Garniera i po chwili spłukuję.


Jak na produkt drogeryjny, to jest całkiem niezła.

  • wydajna
  • ładnie pachnie
  • dobrze się spłukuje
  • włosy są miękkie
  • nie plączą się
  • nie obciąża włosów
Cena ok. 8 zł
Pojemność 200 ml

Gdy mam troszkę więcej czasu, to nakładam na włosy ( ok. 3 min.) maskę  L'Oreal Absolut Repair



To jest mój absolutny ulubieniec!!

  • gęsta, nie spływa z włosów
  • przepięknie pachnie
  • mega wydajna
  • odżywia włosy
  • nie obciąża
  • włosy są sypkie, nie elektryzują się
Cena ok. 18 euro (nie wiem ile kosztuje w Polsce)
Pojemność 500 ml


Gdy mam dużo wolnego czasu to nakładam na włosy maskę  Biovax, zakładam czepek i po 30 min. spłukuje.



Niestety nie mam czasu na takie rytuały i robie sobie taki zabieg od święta. Efekty widać już po pierwszym użyciu.

  • wydajna
  • ładny zapach
  • gęsta konsystencja
  • nawilża włosy
  • włosy się nie puszą
  • nie obciąża włosów
Cena:12,99 zł w promocji
Pojemność 250 ml


Z racji tego, że oszalałam na punkcie olejków z Alterry, stosuję je na całe ciało, ostatnio oswajam z nim moje włosy i muszę powiedzieć, że działa, ale potrzebuję jeszcze czasu by ją bardziej wytestować.




A Wy jak pielęgnujecie swoje włosy? Zima to straszny okres dla włosów. Czapka, ogrzewanie i mróz na dworze nie sprzyja moim włosom.




5 komentarzy:

  1. no i odzywienie jest tutaj najwazniejsze w sumie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ♥ ! Zapraszam Cię na rozdanie , Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem ;)

    http://sandra-lip.blogspot.com/2012/02/rozdanie-strawberrt-cream-zapraszam.html

    Można dostać fajne nagrody ! Zapraszam !

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyscy chwalą te olejki, muszę się w końcu skusić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)