Strony

piątek, 23 marca 2012

Być jak Kate Moss:)

Hej:)
Dziś króciuteńko na temat pomadki  Lasting Finish Rimmel. 
Dokładnie limitowana edycja pomadek od Kate Moss.
Jest to odcień zgaszonego beżu z domieszką różu.





Odcień jaki sobie wybrałam:


Tak kolor prezentuje się na dłoni:


A tak wygląda na moich ustach:


Mam dość ciemną pigmentacje ust, także wszystkie pomadki na moich ustach wyglądają inaczej niż sztyft.


Zdjęcie jest dość okrojone ponieważ od zimy borykam się z pękającymi kącikami. Właściwie cały problem powstał gdy nosiłam aparat ortodontyczny, aparat już dawno zdjęty, a dolegliwość została. Stosowałam różne medykamenty i najbardziej pomógł mi chyba Laticort. Znacie jakieś sposoby na pękające i łuszczące się kąciki ust??

Kilka słów o produkcie:
Sama szminka fajnie trzyma się na ustach, nie jest to rekordowy czas, ale mnie odpowiada:)
Najważniejsze, nie wysusza ust, ściera się równomiernie, ładnie pachnie, w smaku też nienajgorsza:D:D
Koszt to ok. 17 zł (niestety dokłądnej ceny nie pamiętam)

4 komentarze:

  1. Fajna, fajna szmineczka, ładny efekt :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolorek, chociaż dla mnie za ciemna :)

    Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą szmineczkę, ale w jaśniejszym odcieniu :) przy okazji zapraszam na konkurs Orly Cool Romance :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)