Strony

sobota, 14 kwietnia 2012

Coś od Catrice

Hej:)
Dziś mało treści, a dużo zdjęć. Chciałabym Wam przedstwaić kolegę, który ostatnio często gości na moich ustach:) Mowa o CATRICE COLOUR SHOW W ODCIENIU 020 OH, SO CHIC



Błyszczyk zamknięty jest w solidnym opakowniu, aplikator ma dziwny wydłużony kształ. Zanim się do niego przyzwyczaiłam, minęło trochę czasu.

Tak kolor prezentuje się na dłoni, jest to bardzo ładny odcień brzoskwinki z domieszką różu.


A tak prezentuje się na moich usteczkach;)


Produkt w swojej konsystencji posiada małe wyczuwalne grudki brokatu czy czegoś w tym rodzaju.
Absolutnie mi to nie przeszkadza, podoba mi się efekt jaki daje błyszczyk.
Trwałość to ok. 2h. Mnie w zupełności tyle wystarcza.

Cena: ok. 15zł

Dziś krótko i zwięźle:)
Pozdrawiam, miłego weekendu:)

8 komentarzy:

  1. Masz śliczny kształt ust, wiec kazdy wyglada rewelacyjnie :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego kosmetyku z tej firmy,pędzelek mi się nie podoba.Kolor wygląda ślicznie na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor, alikator by mnie wkurzal:P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)