Strony

niedziela, 1 kwietnia 2012

Henna i proteiny mleczne

Cześć:)
Pogoda jak widać nas nie rozpieszcza.
Na Śląsku w nocy padał śnieg i do teraz nie raczył się jeszcze roztopić.
Grrr gdzie to słońce się podziało?
Ale może pomówmy o przyjemniejszych rzeczach:)
Nie wiem czy już pisałam czy też nie ale bardzo lubię produkty firmy L'biotica.
Dziś kilka słów o szamponie.

Pełna nazwa produktu:

L'biotica
Biovax
Intensywnie regenerujący szampon
Odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne


Info z opakowania:


Skład dla zainteresowanych:

 AQUA, SODIUM COCOAMPHOACETATE (AND) GLYCERIN (AND) LAURYL POLYGLUCOSE (AND) SODIUM COCOYL GLUTAMATE (AND) SODIUM LAURYL GLUCOSE CARBOXYLATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, COCAMIDE DEA, COCO - GLUCOSIDE, POLYQUATERNIUM - 22, HYDROLYZED MILK PROTEIN (AND) LACTOSE, POLYQUATERNIUM - 70 (AND) DIPROPYLENE GLYCOL, DICAPRYLYL ETHER (AND) LAURYL ALCOHOL, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER (AND) COCO - GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, GLYCERIN, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, MEL (HONEY) EXTRACT, PEG - 120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, PARFUM, TETRASODIUM EDTA, BENZYL ALCOHOL (AND) METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE (AND) METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, HEXYL CINNAMAL 

Produkt zapakowany jest w kartonowe pudełko.
Sama butelka jest solidna, dobrze trzyma się w dłoni.


Wszystkie informacje zawarte na opakowaniu są jasne i przejrzyste.



Szampon ma dość intensywny zapach, nie jest za gęsty i ma biały kolor.



Bardzo podoba mi się idea firmy: 
Nie zawiera substancji drażniących:
- bez parabenów,
- bez SLS (Sodium Laureth Sulfate),
- bez glikolu propylenowego.

Dla wrażliwców jest idealny:)
Szampon zawiera inne łagodniejsze środki powieszchniowo czynne, które równie dobrze oczyszczają skórę głowy.Bardzo podoba mi się efekt jaki daje ten szampon. 
Jest to jedyny szampon po którym nie muszę używać odżywki, a przy tym włosy ani trochę nie są obciążone!! Są sypkie, milutkie w dotyku.
Jedynie zapach jest dla mnie niemiły, jak dla mnie jest to zapach budyniu, który mi sie poprostu "przejadł".
Jednal dla efektu jaki daje zniosłam te katorgi:D
Produkt dobrze się pieni, mógłby być bardziej wydajny jak za tą cenę, no ale cóż coś kosztem czegoś:)

Pojemność: 200ml
Cena: od 10zł w promocji do nawet 19,99zł!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz:)