Strony

czwartek, 12 kwietnia 2012

Wpuścić babę do Super-pharm...

Hej:)
Najbardziej co lubię oglądać na Waszych blogach to zakupy, ja też z Wami podziele się moimi zakupami:)
Jak widać po tytule wpadłam do Super-pharm i większość zakupów pochodzi właśnie stamtąd:)
Poszłam właściwie po kulke z Nivei, ale na tym się nie skończyło....

Do koszyka wpadło (samo;)):



- NIVEA INVISIBLE - 8,49 ZŁ
-PEELING MYJĄCY Z ŻURAWINA, JOANNA - 4,99 ZŁ



DWA LAKIERKI, DELIA - KAŻDY ZA 3,99 ZŁ


- PEELING ENZYMATYCZNY, PHARMACERIS - 24,74 ZŁ
- ŻEL POD OCZY, ZIAJA -6,79 ZŁ
- GDY WYDA SIĘ 30 ZŁ NA ZAKUPY ZA 9,99 ZŁ MOŻNA NABYĆ KREM Z BIODERMY



Trochę Rossmanna;) 



- TARKA DO PIĘT- 3,99 ZŁ
- ŻEL POD PRYSZNIC, ALTERRA - 5,99 ZŁ
- 2 MASECZKI Z ZIAJI - 1,49 ZŁ

Czy u Was też tak strasznie leje? Ja przyszłam mega mokra z siłki:(
A jakie są Wasze zdobycze w ostanim czasie??
Pozdrawiam z deszczowego Śląska, Ola:*

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam peelingi z Joanny!! Boskie zapachy, wydajność i działanie :) wpuścić babę gdziekolwiek... :p zawsze coś wyczai :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację! jakbym mogła to bym wyniosła chyba wszystko;)

      Usuń
    2. na szczęście nie są drogie, więc można sobie na nie pozwolić w różnych ilościach i wariacjach :P:P

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam oglądać zakupy:) Lubię ten żel z Alterry:) U mnie też pogoda nie sprzyja samopoczuciu. Niestety, jestem meteopatką i przy takiej pogodzie, bierze mnie na doły. Na dodatek cała spuchłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać posty zakupowe:):)
    Kochana zdjęcia są straszne duże przez co wychodzą poza "teren" tekstu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)