Strony

sobota, 1 lutego 2014

Nówki sztuki

Cześć:)

W styczniu bardzo zaszalałam z zakupami. Był wypad do Czech do drogerii DM, skusiłam się również na kilka promocji w naszych drogeriach, a także poczyniłam zakupy internetowe. Część zakupów przedstawiłam już na blogu. Dziś przedstawiam drugą i ostatnią część zakupów ze stycznia.
Jednym z postanowień noworocznych, tych kosmetycznych jest nakładanie maseczek na twarz przynajmniej 1-2 razy w tygodniu. Jak się postanowiło to trzeba było się zaopatrzyć w maseczki. W jednym ze sklepów internetowych była darmowa wysyłka toteż zamówiłam sobie dwie maseczki naszych rosyjskich sąsiadów.
Postawiłam na maseczki firmy Natura Siberica do każdego rodzaju skóry oraz anti age
W ulubieńcach stycznia pojawiła się pianka do mycia twarzy firmy Pharmaceris. Teraz postanowiłam wypróbować żel z tej samej serii oraz krem na dzień. Jestem bardzo ciekawa czy również będę z nich zadowolona.


Kolejny zakup to wina internetu! Nie mam  nic na swoje usprawiedliwienie, ktoś powiedział/napisał, że fajne są te pędzle i zamówiłam. Cena powalająca, aż 38 zł za 9 pędzli :D. 


Pędzle wydają się być solidnie wykonane. Jest to firma Sunshade Minerals. W dotyku są bardzo mięciutkie i milusie. Dzisiaj wprawię je w ruch i zobaczymy jak się sprawdzą.


Konturówka do ust sama wpadła do koszyka;) cena 4.99 zł. Kolorystycznie pasuje mi do pomadki w kredce z firmy  Revlon w kolorze Honey. 


Miłej soboty, Myś:)

19 komentarzy:

  1. Ale śliczne pędzelki:))))
    I jestem bardzo ciekawa działania pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowości ;) te pędzle mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pędzle od dawna chodzą mi po głowie i pewnie kiedyś je kupię :-) z tej aktywnej maski nie byłam zadowolona, to pierwszy w moim życiu kosmetyk, który mnie podrażniał :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałam zamówić te pędzelki ale dostałam na święta Hakuro i na razie mi wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe pędzelki, fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam gdzieś w swoich zbiorach maseczkę Natura Siberica ale tą fioletową i chyba dzisiaj ją użyję pierwszy raz :) A pędzle widziałam i mam chętkę na nie :) Jakie masz o nich pierwsze wrażenie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki mają śliczne etui.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo jestem ciekawa jak sprawdzą się pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw pedzli

    OdpowiedzUsuń
  10. ja poszalalam w tym miesiacu :) luty bedzie bezzakupowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już te pędzle u kogoś. Są warte zakupu? Bo cena niska, ale ciekawe, czy nie zaczną linieć szybko

    OdpowiedzUsuń
  12. ten zestaw pędzli fajnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tych pędzli, jak będę się sprawować później :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem jak sprawdzą się pędzelki, bo wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, moje podróżne pędzelki :D Mój zestaw pozdrawia z Belfastu :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle! Proszę o recenzję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo spodobały mi się Twoje pędzelki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo interesujące zakupy!
    Tej serii z Pharmaceris jeszcze nie miałam okazji wypróbować, narazie zachwycam się serią A :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)