Strony

środa, 19 lutego 2014

Zakupy:)

Cześć:)

Dzisiaj, jak co miesiąc chciałabym pokazać Wam kosmetyki, które kupiłam sobie w lutym. W prawdzie miesiąc się jeszcze nie kończy ale raczej nie zamierzam nic więcej kupować. 

Zacznę od zakupów w mintishop. Z okazji Walentynek mieli promocję - 10% i skusiłam się na mój ulubiony podkład Bourjois HM nr 52 oraz róż Luxe Color Blush Zoeva. Wprawdzie kolor, który mi się podobał był już wyprzedany ale last love jest również piękny. 


Jest to brzoskwinka z lekką złotą poświatą. Bardzo twarzowy i do tego bardzo nasycony kolorem. 



Kolejne internetowe zakupy to dobroci z Rosji. Bardzo przypadły mi do gustu produkty naszych wschodnich sąsiadów. Do koszyka trafił rodzynek w postaci jajka z niemieckiego DM-u. 


Skusiłam się na:

  •  Receptury Babuszki Agafii, Amarantowe gęste masło do ciała, 
  •  Receptury Babuszki Agafii, Regenerująca maska do włosów,  
  •  Receptury Babuszki Agafii, Drożdżowa maska do włosów,
  •  Ebelin, Gąbeczka - Jajo do aplikacji podkładu,
  •  Bioluxe, Oliwkowy krem do rąk.

Pozdrawiam, Myś:)

23 komentarze:

  1. oo moja ukochana gąbeczka Ebelin :) Będziesz zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już moje 3 jajo Ebelin, kupiłam sobie na zapas:)

      Usuń
  2. Oj te wszystkie pielęgnacyjne cuda sama bym chętnie przygarnęła:))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa jestem tego różu. Tyle słyszę o pędzlach zoeva, a o różach nic. Chętnie poczytam, jak będziesz mogła wydać jakąś opinię o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się dużo nasłuchałam o tych różach na niemieckim Youtube oraz naczytałam na niemieckich blogach, a że kosztuje tylko 30 zł to się na niego skupiłam:)

      Usuń
    2. no te 30zł to kwestia dyskusyjna, ale jest tak piękny, że zapłaciłabym za niego i 50 :)
      Koniecznie pokaż, jak się prezentuje, jak się utrzymuje, i jaka jest wydajność bo serio mam na niego chrapkę :)

      Usuń
    3. wydajność będzie na pewno bardzo wysoka bo jest bardzo napigmentowany. Fajnie jest również to, że jest przydatny do użycia aż przez 36 miesięcy.

      Usuń
  4. Mnie też strasznie kuszą rosyjskie kosmetyki ! :D Muszę w końcu wziąć się usiąść i zrobić jakieś zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamów i przekonaj się jak są fajne te produkty:)

      Usuń
  5. Róż zapowiada się ciekawie :-) Na to jajo poluję w czeskim dm-ie już ponad pół roku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten róż :) Ja jeszcze nie dotarłam na niemieckie blogi i YT :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele cudownosci, teraz tylko czekam na recenzje, zwlaszcza Agafii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maska do włosów to byłoby coś dla mnie. Jeszcze nie skusiłam się na żaden rosyjski produkt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię odżywkę Babuszki Agafii, ciekawe, jak sprawdzą się Twoje produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor różu, a Healthy Mix to mój ulubiony podkład.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam maskę drożdżową :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie ciekawi maska do włosów Babuszki Agafi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)