Strony

niedziela, 18 sierpnia 2013

Baikal Herbals, Szampon odżywczy. Włosy suche i farbowane.

Hej:)

Wróciłam już do Was Robaczki i przychodzę dziś z recenzją ostatniego rosyjskiego kosmetyku, który wpadł mi w ręce. Ogólnie jestem zadowolona z wszystkich produktów, które miałam okazję przetestować.

Baikal Herbals, szampon do włosów suchych i farbowanych.

Oczyszcza, odżywia i wzmacnia włosy, nadając im zdrowy połysk i sprężystość. Zawiera ekstrakt z łopianu, który intensywnie odżywia, poprawia strukturę włosów i ogranicza ich łamliwość. Amarant chroni skórę głowy przed wysuszeniem. Korkowiec amurski wygładza włosy, stają się gładkie i jedwabiste.


Skład: Aqua with infusions of: Amatanthus Caudatus Extract, Arctium Lappa Oil, Phellodendron Amurense Extract, Organic Chamomilla Recutita Flower Extract, Organic Triticum Vulgare Germ Oil, Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid.

Szampon pomimo swojego delikatnego składu bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Nie przesusza skóry głowy ani nie powoduje łupieżu. Włosy po umyciu są odrobinę poplątane ale nie zauważyłam żeby tworzyły mi się kołtuny jak przy szamponach z SLS-em. Po wyschnięciu włosy są sypkie, miękkie i bardzo gładkie. Już dawno nie czułam takiego wygładzenia, mogłabym je porównać do włosów potraktowanych jedwabiem w płynie. Szampon pachnie bardzo przyjemnie ziołami. Ma gęstą konsystencję przez co jest niezwykle wydajny. Dobrze się też pieni. Dodatkowo zauważyłam, że moje włosy przy użyciu tego szamponu mniej się przetłuszczają, są dłużej świeże i długo pozostają puszyste. Nie wiem czy szampon domywa włosy po olejowaniu ponieważ ostatnio zaniedbałam tę czynność i dawno tego nie robiłam. Jedyny maleńki minus to opakowanie. Brak dozownika i duży otwór w butelce sprawia, że musimy zwracać większą uwagę przy stosowaniu kosmetyku. Na szczęście konsystencja jest gęsta i nie ma obawy, że wylejemy sobie bardzo dużo kosmetyku na dłoń.
Gdzie możemy dostać kosmetyk? Stacjonarnie w Polsce chyba nigdzie, chyba, że przy wschodniej granicy naszego kraju? Jednak internet stoi otworem i powstaje coraz więcej internetowych sklepów z rosyjskimi kosmetykami.

Cena: ok. 14.50 zł
Pojemność: 280 ml

16 komentarzy:

  1. szampon idealny dla mnie :)
    muszę się rozejrzeć w internecie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie, na razie w kolejce czeka Mix2Love :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam w galerii handlowej na takiej małej wyspie mieli te szampony ale widzę że one są bardzo naładowane ekstraktami roślinnymi co nie koniecznie jest dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś rosyjski szampon od Babci Agafii i go lubiłam, może skuszę się też i na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O zapowiada się bardzo ciekawie, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zapoznam się z tym szamponem, gdy uszczuplę swoje zapasy:) Głowę myję codziennie, w związku z tym przyda mi się kosmetyk, który bazuje na łagodnych detergentach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rosyjskie kosmetyki bardzo mnie kuszą. Mam ochotę wypróbować wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię szamponów plączących włosy, a moje mają okropną do tego tendencję, więc obawiałabym się go u siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ...jeśli ktoś sie zastanawia nad kupnem to bardzo polecam! Kupiłam go głównie z powodu na CUDOWNY ZAPACH! Przy okazji szampon okazał sie b.dobry. Koi skórę głowy, wlosy sa po nim lśniące uniesione od nasady. Mam wlosy b.cienkie i przetłuszczające sie jednak jest to szampon do którego wróce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)