Strony

środa, 28 sierpnia 2013

Eva Natura, Herbal Garden - tonik do twarzy

Cześć:)

Dziś dalsza część recenzji kosmetyków firmy Eva Natura. Na tapetę idzie tonik.
Jest to bezalkoholowy tonik pielęgnacyjny do twarzy. Ja używam tylko toników bez alkoholu ponieważ te, które w składzie posiadają alkohol niesamowicie wysuszają moją skórę.


Opakowanie kosmetyku jest bardzo poręczne, dobrze leży w dłoni, a dozownik wylewa odpowiednią ilość toniku na wacik.Tonik posiada bardzo delikatny i przyjemny zapach. Wyczuwam w nim nuty koniczyny. Początkowo zapach ten nieco mnie drażnił ale przyzwyczaiłam się i teraz nawet go lubię. Sam zapach na twarzy nie utrzymuje się długo.
Tonik jest bardzo delikatny w użyciu, nie podrażnia skóry oraz nie powoduje jej ściągnięcia. Delikatnie koi i łagodzi skórę twarzy. Skóra jest oczyszczona z resztek makijażu, odświeżona i przygotowana do nałożenia kremu. 
Dużą zaletą tego produktu jest jego wydajność oraz bardzo niska cena ok. 9 zł.
Generalnie nie mam nic do zarzucenia temu produktowi. Działa, odświeża, ładnie pachnie i jest tani.

Na koniec skład


Pozdrawiam, Myś:)


29 komentarzy:

  1. Przyjemnie wyglada ten tonik :)
    Ja rowniez uzywam tylko te bez alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z alkoholem są BEEEEEEEEEEEE! Tego nie miałam, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji przetestować działania tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy go zachwalają- może się skuszę. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ogolnie nie wymagam duzo od tonikow :) oby tylko bez alkoholu byl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii lubiłam krem pod oczy może skuszę się tez na tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tę firmę, aczkolwiek nie miałam jeszcze tego toniku :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, ja używam tonik z Urody Melisa i sprawdza się świetnie i też jest bez alkoholu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam go ostatnio w Rossmanie za ok. 14 zł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się wydaje, że on kosztuje mniej niż 10 zł ale jak będę w Rossie to sprawdzę.

      Usuń
  10. jest na 2 miejscu mojej listy zakupowej:P pewnie niedługo wypróbuje;)
    a jeśli Twoja skóra lubi się z parafiną, to w takim razie zapraszam na rozdanie, jest do wygrania między innymi właśnie ta maseczka z parafiną;)
    http://bluszcz89.blogspot.com/2013/08/powitalno-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam go, ale właśnie włączyłam go do mojej listy zakupów ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam, bardzo lubiłam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nie lubię toników,ale widzę ze wart uwagi :)
    super blog i ciekawe recenzje z pewnością bede bywać tu częściej..obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj uwielbiam toniki, może kiedyś wpadnie do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)