Strony

niedziela, 25 sierpnia 2013

Na paznokciach Essie i Bell

Cześć:)

Dawno nie pokazywałam Wam moich paznokci. Szczerze mówiąc nie lubię tego robić bo są mało atrakcyjne. Nadal borykam się z problemem łamliwości i rozdwajania paznokci ale walczę ostro. Niestety za każdym razem jak zapuszczę paznokcie to łamią mi się niemiłosiernie i w efekcie muszę je ściąć. Niemniej jednak zapragnęłam Wam pokazać moje nowe lakiery w akcji. Essie jest już w prawdzie ze mną kilka miesięcy ale nie maiłam okazji pokazać go na paznokciach. Natomiast lakier Bell z serii Nude to totalny świeżak, w którym się zakochałam. Jest to piękny brudny róż.

Ten piękny fiolet to Essie Island Hopping.



Na kciuku i palcu serdecznym mam mój nowy nabytek Bell Glam Wear Nude nr 04.





Jako bazy używam bazy pod lakier Nail Tek, a jako top coat Sally Hansen Insta-dri.


Pozdrawiam, Myś:)


13 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz:)