Strony

wtorek, 13 sierpnia 2013

Małe wakacyjne denko

  Cześć:)

Postanowiłam napisać chociaż jeden post na wyjeździe. Warunki są mało sprzyjające, net zamula masakrycznie, zdjęcia też wychodzą z dup... Ale udało się. Jadąc na wakacje samochodem do rodziny biorę często te kosmetyki, które mi się kończą, resztę przelewam do mniejszych turystycznych opakowań. Dziś pokaże Wam to co udało mi się zużyć właśnie na wyjeździe.


KOLORÓWKA 

  • BELL MULTI MINERAL, ANTI-AGE CONCEALER - korektor pod oczy. Bardzo fajny korektor, kryje cienie pod oczami, rozjaśnia spojrzenie, nie waży się na powiece ani nie roluje. Dobrze współgra z kremem pod oczy. Jest tani i bardzo wydajny.
          Czy kupię ponownie: tak, mam w domu kolejne opakowanie
  • ESTEE LAUDER, DOUBLE WEAR LIGHT-  15 ml tubka tego podkładu służyła mi ponad rok. Używałam go sporadycznie, ponieważ na co dzień nie potrzebuję dużego krycia.Pełna recenzja znajduje się tutaj.
           Czy kupię ponownie: nie wiem
  • MAYBELLINE, THE COLOSSAL VOLUM'EXPRESS MASKARA 100 % BLACK - nie przepadam za tuszami do rzęs tej firmy. Ten był nawet nawet, ładnie rozczesywał rzęsy ale po jakimś czasie zaczął się osypywać. Rzęsy były bardzo czarne i trudno było go zmyć. Jak dla mnie bez szału...
            Czy kupię ponownie: nie 
  • CLINIQUE, HIGH IMPACT MASKARA - maskara daje bardzo ładny naturalny efekt na rzęsach.  Jest to miniaturowa wersja maskary o pojemności 3.5 ml. Bardzo ją polubiłam, trzyma się na rzęsach cały dzień, nie osypuje ani nie rozmazuje tworząc efekt pandy.
           Czy kupię ponownie: raczej nie chyba, że będzie na nią jakaś fajna promocja;)

PIELĘGNACJA

  • CORINE DE FARME, CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU -Raczej ich nie polubiłam, ja dla mnie słabo nasączone, słabo też radziły sobie ze zmyciem makijażu. Na plus jedynie cena 4.50 zł. W domu mam jeszcze jedno opakowanie i muszę je zużyć:/
          Czy kupię ponownie: nie
  • BALEA, RELAX DUSCHE, ATEM PAUSE - bardzo fajny żel do mycia ciała, nie wysuszał skóry oraz miał bardzo ładny relaksujący zapach. Konsystencja dość rzadka ale niespływająca z dłoni. Dobrze się pienił i był wydajny. Koszt to 2-3 zł w przeliczeniu. Ten żel kupiłam w drogerii DM w Czeskim Cieszynie.
          Czy kupię ponownie: tak ale zdecyduję się na inne warianty zapachowe
  • DERMACOS, ANTI-REDNESS, KREM OCHRONNO- ŁAGODZĄCY- jak dotąd mój najlepszy krem na dzień. Wspaniała konsystencja, zapach i działanie. Do tego SPF 15, który na co dzień mi wystarcza. Pełna recenzja tutaj.
          Czy kupię ponownie: tak, kolejne opakowanie już na mnie czeka w domu:)
  • ALTERRA, ODŻYWKA DO WŁOSÓW GRANAT I ALOES - kupiłam małą wersję tej odżywki z ciekawości na wyjazd. Czytałam dużo pozytywnych opinii na jej temat. U mnie się nie sprawdziła, nic nie robiła w włosami i do tego zapach... Nie lubię w kosmetykach Alterry zapachu aloesu, jest za intensywny i dokuczający. Cieszę się, że była to tylko miniatura bo na pewno jej nie kupię.
          Czy kupię ponownie: nie

  • ALVERDE NACHTCREME, SENSITIV - bardzo fajny, delikatny krem na noc. Dobrze mi służył, był wydajny i miły w użyciu. Pełna recenzja tutaj.
         Czy kupię ponownie: raczej tak ale mam ochotę wypróbować inne krem firmy Alverde.

  • L'OCCITANE, KREM DO RĄK  10% MASŁA SHEA - 10 ml wersja kremu. W tym przypadku nie jest to pełna recenzja, a raczej pierwsze wrażenie. przy takiej ilości kremu nie da się wyrobić zdania na jego temat. Fajnie nawilżał i regenerował skórę niestety cena jest wysoka i nie każdy może sobie na niego pozwolić.
          Czy kupię ponownie: raczej nie

Pozdrawiam, Myś:) 



20 komentarzy:

  1. tez miałam kiedyś ten korektor z Bell, ale potem zamieniłam na ten z Maybelline

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore denko, gratuluję zużycia kolorówki, mi zawsze idzie to baaardzo wolno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże denko! Ja myślałam że na wyjeździe będę wieczorami systematycznie sprawdzać blogi ale okazało się że wifi tutaj działa jakby chciało a nie mogło :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten krem do rak L'occitane, dosyc go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego miałam tylko tusz do rzęs maybelline i jestem z niego zadowolona, kupuję go regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię ten tusz Maybelline. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony podkład Estee Lauder <3 A odżywka z Alterry nawet się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten korektor Bell i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam korektor z Bell i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)