Strony

środa, 21 sierpnia 2013

Brzoskwiniowa rozkosz od TBS:)

 Cześć:)

Muszę się Wam przyznać, że owocowe aromaty nie są moimi ulubionymi zapachami wśród kosmetyków. Nie lubię jeśli kosmetyk pachnie 'chemicznymi owocami', zniechęca mnie to do ich stosowania dlatego też rzadziej wybieram kosmetyki, właśnie o owocowych zapachach. Jednakże będąc w The Body Shop trudno nie wybrać kosmetyku o zapachu jakiegoś owocu skoro 3/4 asortymentu właśnie taka jest. Jednak w sklepie TBS są testery i można sobie powąchać każdy kosmetyk i traf padł na winną brzoskwinie, która skradła moje serce. 
Do wypróbowania wybrałam sobie żel pod prysznic oraz mleczko do ciała.



Zacznę od żelu pod prysznic, który oprócz swojego zapachu zachwycił mnie jeszcze wydajnością. Kosmetyk bardzo dobrze się pieni przez co wystarczy odrobina by umyć całe ciało. Pachnąca piana otula nasze ciało, a zapach brzoskwini unosi się w całej łazience. Żel nie wysusza skóry ani jej nie podrażnia. Zapach utrzymuje się kilka godzin na skórze. 

Skład żelu pod prysznic: Aqua/Water/Eau (Solvent/Diluent), Sodium Laureth Sulfate (Surfactant), Cocamidopropyl Betaine (Surfactant), Glycerin (Humectant), Polysorbate 20 (Emulsifier), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (Emulsifier), Sodium Chloride (Viscosity Modifier), Phenoxyethanol (Preservative), Polyglyceryl-2 Caprate (Skin-Conditioning Agent), Parfum/Fragrance (Fragrance), Mel/Honey/Miel (Natural Additive), Sodium Benzoate (Preservative), Citric Acid (pH Adjuster), Prunus Persica Kernel Oil/Prunus Persica (Peach) Kernel Oil (Emollient), PEG-120 Methyl Glucose Dioleate (Viscosity Modifier), Linalool (Fragrance Ingredient), Butyl Methoxydibenzoylmethane (Sunscreen), Disodium EDTA (Chelating Agent), Limonene (Fragrance Ingredient), Prunus Persica Extract/Prunus Persica (Peach) Extract (Natural Additive), Denatonium Benzoate (Denaturant), CI 14700/Red 4 (Colour), CI 19140/Yellow 5 (Colour).
Skład ze strony www.thebodyshop-usa.com


Przejdźmy do mleczka do ciała, którego zapach i walory nawilżające również mnie nie zawiodły. Jak na kosmetyk w postaci mleczka nawilża bardzo dobrze, jest lekki w konsystencji oraz szybko się wchłania. Ponadto nie zostawia klejącej warstwy na skórze. Zapach na skórze utrzymuje się bardzo długo, nawet w upalne dni, gdy wszystko spływało z naszego ciała czułam ten boski zapach. Wydajność jest odrobinę gorsza od żelu ale nadal zadowalająca. 

Skład mleczka do ciała: Aqua/Water/Eau (Solvent/Diluent), Glycerin (Humectant), Ethylhexyl Palmitate (Skin Conditioning Agent), Ceteareth-20 (Emulsifier), Prunus Persica Kernel Oil/Prunus Persica (Peach) Kernel Oil (Emollient), Steareth-2 (Emulsifier), Bertholletia Excelsa Seed Oil (Emollient), Caprylyl Glycol (Skin Conditioning Agent), Cetearyl Alcohol (Emulsifier), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), Phenoxyethanol (Preservative), Butyrospermum Parkii/Butyrospermum Parkii (Shea Butter) (Skin-Conditioning Agent/Emollient), Parfum/Fragrance (Fragrance), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer (Stabiliser/Viscosity Modifier), Linalool (Fragrance Ingredient), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Disodium EDTA (Chelating Agent), Prunus Persica Extract/Prunus Persica (Peach) Extract (Natural Additive), Limonene (Fragrance Ingredient), Benzyl Alcohol (Preservative), Citric Acid (pH Adjuster), CI 14700/Red 4 (Colour), CI 15985/Yellow 6 (Colour).
Skład ze strony www.thebodyshop-usa.com

Jestem oczarowana tymi produktami i używam ich z wielką przyjemnością. Jak się skończą to będę płakać ponieważ ich cena jest dość wysoka, żel w normalnej cenie kosztuje 25 zł, a mleczko 50 zł. Pozostanie mi czekać znów na obniżkę -50% i wtedy na pewno je kupię:)

29 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z TBS, ceny nawet w promocji mnie odstraszają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewątpliwie ceny są dość wysokie ale myślę, że w promocji warte są swojej ceny:)

      Usuń
  2. Niestety maała ilość kosmetyków dostępnych na rynku utrzymuje długo zapach na skórze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ale ten kosmetyk długo utrzymuje się na skórze:)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam kosmetyki które pachną owocowo, więc to coś dla mnie, ale jakoś nigdy mi po drodze do TBS :P

    OdpowiedzUsuń
  4. skusiłabym się na mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena mnie zabija :) myślę, że jest wiele dobrych produktów z niższych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cena jest zaporowa ale dla tego zapachu warto:)

      Usuń
  6. Mleczko wygląda fajnie i ma pompkę, ale cena jest tragiczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie załapałam się na tą promocję :(. Ale narobiłaś mi smaka! Uwielbiam zapach brzoskwini!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię wchodzić do The Body Shop i wąchać różne ich produkty;D Jednak rzadko coś kupuję z uwagi na dosyć wysokie ceny, o których wspomniałaś. Fajnie jednak, iż często są promocje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham owocki w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam takie świeże owocowe zapachy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym je :) szkoda że nie mam dostępu do takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie te produkty są tylko w Douglasie, ale stoisko jest maleńkie, mało promocji i kiepski wybór. ;(

    http://fresz0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, są w Douglasie ale o wiele mniejszy wybór jest tam,

      Usuń
  13. Uwielbiam owocowe zapachy w plynach/zelach, a brzoskwiniowy to jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jeszcze nic nigdy nie miałam z TBS.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)